اخبار داغ

پیوستن نکونام به استقلال یعنی خودکشی؛

لطیفی: نقش مجیدی در انتقال قایدی به لیگ امارات باید بررسی شود/ پاشازاده از مددی بازیِ بدی خورد!

لطیفی: نقش مجیدی در انتقال قایدی به لیگ امارات باید بررسی شود/ پاشازاده از مددی بازیِ بدی خورد!
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: می‌گویند که فرهاد مجیدی هم در انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی نقش اصلی را بازی کرده که باید این ابهامات برطرف شود.
[

علی لطیفی، مهاجم و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال طی گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون شرایط نابه‌سامان مدیریتی این باشگاه اظهار داشت: علی‌رغم این که احمد مددی در باشگاه استقلال چندان خوب کار نکرد اما ورود و خروج مدیران به باشگاه تبدیل به یک اپیدمی شده و باعث تکثر حواشی می‌شود. مشکلات باشگاه استقلال فقط به مدیرعامل و شخص آن محدود نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: این که هواداران هر چند وقت یک بار تجمع کنند و خواستار برکناری یا اخراج یک مدیر شوند، اتفاق جالبی نیست. مسائل باشگاه استقلال ریشه در موضوعات کلان مدیریتی دارد و این مشکلات در ورزش ما هم هست.
,
 
,
لطیفی در ادامه این بحث عنوان داشت: این رفت‌وآمدها حکم مسکن موقت و عاملی برای ساکت کردن هواداران را دارد، تا کی باید این اتفاق رخ بدهد؟ مدیرعامل به تنهایی نمی‌تواند شرایط را ایده‌آل کند؛ البته مددی هم چند اشتباه عجیب‌وغریب داشت و نتوانست با کادرفنی ارتباط مثمرثمر و مناسبی برقرار کند، اگر چه در این فاکتور هم فرهاد مجیدی مقصر بود و تعامل خوبی با مددی و حتی سعادت‌مند نداشت.
,
 
,
پیشکسوت آبی‌ها درباره حاشیه‌های انتقال ستاره این تیم به ادنوک لیگ امارات و ماجراهای دبی بیان داشت: من هم شنیده‌ام که هزینه‌های اردوی تیم در دبی بیش از حد بوده و شاید پولی در این بین جابه‌جا شده؛ باید در این رابطه تحقیق درستی صورت بگیرد. هم‌چنین می‌گویند که فرهاد مجیدی هم در انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی نقش اصلی را بازی کرده که باید این ابهامات برطرف شود و بررسی گردد که آیا او از این مسئله نفعی برده یا نه.
,
 
,
وی هم‌چنین افزود: خود فرهاد مجیدی باید رودرروی هواداران در این باره شفاف‌سازی کند؛ او الان متهم ردیف اول ماجراست که اتفاق تلخی هم هست. هیچ جای دنیا نمی‌بینیم که یک سرمربی، ستاره‌اش را خودش راهی یک تیم دیگر کند. این موضوع برای محبوبیت و حیثیت مجیدی هم خطرساز شده.
,
 
,
لطیفی در خصوص انتخاب مهدی پاشازاده برای پست معاونت ورزشی باشگاه و شائبه آلترناتیو بودن وی برای پست سرمربی‌گری اذعان داشت: فکر می‌کنم پاشازاده از مددی بازی خورد و عملاً با این قبول این سمت از کار فنی و سرمربی‌گری کنار رفت. حتی اگر مجیدی هم از نیمکت تیم کنار برود، او دیگر کاندید سرمربی‌گری نخواهد بود و از این لیست منفک شده. او مربی تیم‌های مختلفی بوده اما رزومه‌اش کافی نیست و هواداران موافق حضورش در رختکن استقلال نخواهند بود.
,
 
,
او در ادامه تأکید داشت: این مسئله رزومه یکی از ضعف‌های فرهاد مجیدی هم هست. البته از جواد نکونام هم به‌عنوان جانشین احتمالی فرهاد مجیدی یاد می‌شود که به رغم اعتبار و رزومه وی که منجر به قهرمانی هم شد، یک خودکشی محسوب می‌شود.
,
 
,
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد گزینه‌های جدید مدیرعاملی باشگاه تصریح داشت: علی‌اصغر ملکیان را که نمی‌شناسم، اما سعید آذری مدیری موفق، کاربلد و امتحان پس‌داده بوده که گزینه بدی نیست. مصطفی آجورلو هم مانند سایرین نقاط ضعف و قوتی دارد و باید دید که چه کسی از سمت وزارت‌خانه به باشگاه معرفی می‌شود. مدیر جدید باید مورد اعتماد و وثوق هواداران باشد تا دیگر حاشیه‌ای پدید نیاید. 
,
 
,
وی در پایان گفت: اگر فرهاد مجیدی رفتنی شد، مدیر جدید باید یک سرمربی خارجی بیاورد تا شاهد حیف شدن سرمایه جوانی نظیر جواد نکونام نشویم. وزیر ورزش و جوانان یک مدیر محبوب و معتمد را انتخاب کند تا حاشیه‌ها کم‌تر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه