اخبار داغ

رئیس شورای شهر یزد:

بودجه ۱۴۰۰ شهر یزد ناپایدار و دچار کسری است/آغاز «کارویژه‌ها» با انتخاب شهردار جدید

بودجه ۱۴۰۰ شهر یزد ناپایدار و دچار کسری است/آغاز «کارویژه‌ها» با انتخاب شهردار جدید
دشتی گفت: شورای ششم شهر یزد از همان روز تحلیف، لوایح و طرح ها را وارد کار کرده است اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که بودجه ۱۴۰۰ توسط شورای قبلی بسته شده است و هیچ پروژه ای را نمی توان اضافه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به نقدهایی که به برخی تصمیمات شورای پنجم وارد بود اظهار کرد: سیاست کلی شورای ششم بررسی و بازنگری جامع بر روی همه تصمیمات اجرا نشده یا در حال اجرای شورای قبلی است که در این بازنگری برخی طرح ها با اصلاحاتی مفید تر واقع می شود و برخی طرح های شعاری هم که برای شورا تعهد غیرمنطقی ایجاد می کند یا ردیف بودجه لازم را ندارد رد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سیاست کلی شورای ششم کاهش آسیب و فشار از اقشار کم برخوردار یزد است

, سیاست کلی شورای ششم کاهش آسیب و فشار از اقشار کم برخوردار یزد است, سیاست کلی شورای ششم کاهش آسیب و فشار از اقشار کم برخوردار یزد است,

دشتی با بیان اینکه در حال حاضر نیز این مهم در شورای شهر یزد در حال انجام است افزود: برخی تصمیمات جنجالی شورای پنجم مانند افزایش تعرفه عوارض شهری هنوز به عنوان طرح و لایحه به صحن نیامده است و در کمیسیون ها در حال بررسی است اما سیاست کلی شورای ششم در میان مدت و بلند مدت با ایجاد درامدهای پایدار، فشار از روی اقشار مختلف مردم به ویژه طبقه کم برخوردار برداشته شود.

,

رئیس شورای شهر یزد عنوان کرد: از طرفی هم نباید از حقوق شهرداری که حقوق مردم است کوتاه آمد در عین حالی که باید یک مرز عادلانه یا حداقل نزدیک به عدالت را بین حق الناس و بیت المال رعایت کنیم.

,

هرکجا کاری به نفع شخص رقم خورد عدالت نیست

, هرکجا کاری به نفع شخص رقم خورد عدالت نیست, هرکجا کاری به نفع شخص رقم خورد عدالت نیست,

دشتی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات ناشی از قوانینی است که در شرایطی تصویب شده و امروزه دیگر کارایی خود را ندارد ادامه داد: این درست نیست هر کجا کاری به نفع شخص رقم خورد عدالت تلقی شود چراکه منافع استان و مردم استان را واگذار می کنیم، هر چند قوانین در این زمینه نقایصی هم دارد و باید با بررسی در شورا یا ارجاع به مراجع بالاتر تغییر پیدا کند مانند موضوع ماده 100 قانون شهرداری ها که مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کرده و در حال اصلاح است.

,

وی تصریح کرد: شورای ششم شهر یزد از همان روز تحلیف، لوایح و طرح ها را وارد کار کرده است اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که بودجه ۱۴۰۰ توسط شورای قبلی بسته شده است و هیچ پروژه ای را نمی توان اضافه کرد اما در عین حال تلاش می کنیم با این بودجه ای که خیلی هم پایدار نیست و کسری هم دارد همه پروژه های مفید و ارزشمند را اجرا کنیم.

,

آغاز کارویژه های شورای شهر یزد با انتصاب شهردار جدید

, آغاز کارویژه های شورای شهر یزد با انتصاب شهردار جدید, آغاز کارویژه های شورای شهر یزد با انتصاب شهردار جدید,

دشتی اصلاح نظام بودجه ای شهرداری یزد را ضروری دانست و ابراز کرد: هر چند نظام بودجه ای شهرداری مشکلاتی را بوجود اورده ولی تلاش می کنیم پروژه هایی که حتی دو دهه بین مردم مشکلاتی را به وجود اورده را به اتمام برسانیم.

,

دشتی با اشاره به انتخاب شهرداری یزد ابراز کرد: کارویژه های شورای شهر یزد با انتخاب شهردار تازه شروع شده و اولویت های شهری پیگیری سریع خواهد شد مانند چند پروژه ای که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است و به نوعی نیازمند اصلاح و تغییر است که به مردم یزد اطلاع رسانی خواهد شد.

,

رئیس شورای شهر یزد گفت: شهردار جدید یزد فردی توانمند و علاقه مند به یزد است که به عنوان یک مدیر پروژه ای و میدانی شناخته می شود و با انتخاب وی امیدواریم پروژه های میدانی شهر را زودتر از انچه وعده داده شده به اتمام برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه