اخبار داغ

فرماندهی انتظامی شهرستان ری خبر داد؛

کاهش ۱۴ درصدی آمار سرقت در شهرستان ری

کاهش ۱۴ درصدی آمار سرقت در شهرستان ری
سرهنگ دوستعلی جلیلیان از کاهش ۱۴ درصدی آمار سرقت در سه ماه اخیر پس از تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان ری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در حاشیه بازدید از چهارمین مرحله از طرح رعد که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای تدابیر سردار فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، همکاران من در فرماندهی انتظامی شهرستان ری طی ۴۸ ساعت گذشته با اجرای چهارمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری، اقداماتی انجام دادند؛ ازجمله دستگیری تعداد ۲۸۵ نفر از انواع متهمان که با دستگیری این تعداد ۱۳ باند متلاشی شد و ۱۹۰ نفر از سارقان که عموماً حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند، دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: همچنین ۱۹۸ فقره اموال مسروقه کشف و تحویل مال‌باختگان شده است. در این طرح ۳۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و نیز دو قبضه سلاح گرم و ۲۱ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در عملیات‌های متعددی که انجام شده، بیش از ۸۴ کیلیوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۸ نفر از فروشندگان مواد مخدر هم دستگیر شدند.

,

جلیلیان با اشاره به دستگری اراذل و اوباش افزود: همچنین ۲۲ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار که بیشتر از مزاحمان نوامیس مردم بودند، در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

,

وی با بیان اینکه در چهارمین مرحله از طرح رعد هشت هزار و ۵۱۵ لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است، گفت: کارگاه‌ها و اماکنی که تولید و تخمیر این مشروبات در آنجا انجام می‌شد، پلمپ شده است.

,

فرماندهی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: بیش از ۱۱ میلیارد تومان ارزش ریالی اموال مکشوفه است.

,

جلیلیان افزود: فرماندهی انتظامی شهرستانی ری بحمدالله در طول سه ماهی که افتتاح شده با تلاش همکارانم حدود ۱۴ درصد از آمار وقوع سرقت‌ها کاسته شده و بیش از ۱۸ درصد آمار کشفیات سرقت افزایش پیدا کرده و نیز بیش از ۵۰ درصد میزان دستگیری سارقان افزایش پیدا کرده است که در نوع خود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قابل توجه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه