اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش سبزوار:

سبزوار آماده بازگشایی مدارس است/ دسترسی ۸۵ درصد دانش‌آموزان سبزوار به شبکه شاد

سبزوار آماده بازگشایی مدارس است/ دسترسی ۸۵ درصد دانش‌آموزان سبزوار به شبکه شاد
نصرآبادی گفت: زمینه بازگشایی مدارس در این شهرستان به شیوه‌های حضوری، غیر حضوری و ترکیبی فراهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل نصرآبادی، مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار در گفت‌و‌گو با صبح توس؛ با بیان اینکه بازگشایی مدارس متناسب با نظر ستاد ملی کرونا و وضعیت رنگ‌بندی استان‌ها و شهرستان‌ها متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: مدارس سبزوار آماده بازگشایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی اظهار داشت: کمیته های ستاد پروژه مهر در حوزه‌های هوشمندسازی، بهداشت، ساماندهی فضاها و نیروی انسانی تشکیل شده و آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید علاوه بر مدارس تلویزیونی ایران و شبکه شاد در هر سه حالت، حضوری، غیر حضوری و ترکیبی فراهم است.

,

نصرآبادی با اشاره به فرایند ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید گفت: ثبت نام ۳۰ هزار و ۶۴۵ دانش آموز در دوره اول و دوم ابتدایی نهایی شده که پیش‌بینی  می‌شود ثبت‌نام در این مقاطع  به ۳۰ هزار و ۷۹۱ دانش‌آموز افزایش یابد.

,

 وی افزود: همچنین برای مقطع متوسطه اول  پیش‌بینی  ثبت نام ۱۲ هزارو ۲۲۹ دانش‌آموز است که تاکنون  ثبت نام ۱۲ هزار و ۷۰ دانش‌آموز انجام شده و در دوره متوسطه دوم فرایند ثبت نام بیشتر دانش آموزان در رشته‌های نظری و فنی و حرفه ای و کار و دانش به پایان رسیده است.

,

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: ۸۵ درصد دانش‌آموزان این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند در شرایطی که میانگین کشوری کمتر از ۸۰درصد است.

,

نصرآبادی افزود: سال تحصیلی جدید متناسب با نظر ستاد ملی کرونا شهرستان علاوه بر بهره‌گیری از مدارس تلویزیونی ایران و شبکه شاد به شیوه های حضوری، غیر حضوری و ترکیبی  آغاز می شود.

,

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش، شناسایی بازماندگان از تحصیل است، افزود: مسئولان و شهروندان چنانچه خانواده‌ای را می‌شناسند که دارای فرزند در سن تحصیل بویژه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول هستند به صورت مذاکره و یا در اختیار قراردادن اطلاعات این دانش آموزان به اداره آموزش و پرورش، زمینه لازم برای ثبت نام این دانش‌آموزان را فراهم نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه