اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه:

غربی‌ها برای ناامید کردن و به هم ریختن روحیه مردم ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند

غربی‌ها برای ناامید کردن و به هم ریختن روحیه مردم ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند
مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: غربی‌ها بیشتر از آنکه بر روی تحریم اقتصادی تمرکز کنند، بر روی فرو ریختن امید و روحیه مردم ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جامعه همانند بدن و روحیه انسان نیازمند امید است و اگر امید نباشد انسان خیلی زود خود و سرمایه‌های فکری، ذهنی و اندیشه‌ای خود را از دست می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه زمانی که انسان دچار بیماری می‌شود و تحمل خود را در مقابل آن بیماری از دست می‌دهد، از نظر روحی فرو می‌ریزد، افزود: این عدم امید موجب می‌شود تا فرد بیمار زودتر فوت کرده و یا مدت زمان طولانی‌تری بیمار شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ایران در شرایط تحریم و فشار بی‌نظیر تاریخی از سوی آمریکایی‌ها و غربی‌ها قرار دارد و غربی ها برای نا امید کردن مردم به نظام اسلامی فشار می‌آوردند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به صحبت‌های آقای ریچارد نفیو در مورد تحریم ایران، گفت: وی نوشته است، "ما کالاهای خارجی را به سمت ایران روانه کرده و پس از مدتی ورود کالا به این کشور را متوقف کردیم تا روحیه مردم خراب شده و نا امید شوند".
,
 
,
بصیری با اشاره به اینکه غربی‌ها بیشتر از آنکه بر روی تحریم اقتصادی تمرکز کنند، بر روی فرور ریختن امید و روحیه مردم ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند، گفت: غربی‌ها امیدوار هستند با تخریب ذهنیت و ایجاد نا امیدی در بتوانند به اهداف خود برسند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: هیچ ملتی فرو نمی‌ریزد مگر اینکه امید خود را از دست بدهد که دراین زمینه ضروری است دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای بیشتر به موضوع امیدآفرینی توجه کنند.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: برخی‌ها در جامعه امروز به دلیل طلب شهرت تلاش می‌کنند خط تخریب را علیه ذهنیت مردم به کار گرفته و تفاومتی بین نقد و تخریب و شهرت طلبی قائل نباشند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: برخی ها در کشور تلاش می‌کنند با نام‌های فریبنده به نام دین، عدلتخواهی و مبارزه با فساد سیاه نمایی کنند اگر چه باید مشکلات کشور گفته و بیان شود و اگر گفته نشود حل آنها دچار مشکل می‌شود، اما کاملا مشهود است که برخی‌ها به سمت تخریب می‌روند تا بتوانند به اهداف خود برسند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه