اخبار داغ

سردار فدا خبر داد:

بهره برداری از فاز دوم بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان همزمان با اربعین حسینی

بهره برداری از فاز دوم بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان همزمان با اربعین حسینی
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از تجهیز و آماده سازی فاز دوم بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مدت 40 روز خبر داد و گفت: فاز دوم بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان با 150 تخت همزمان با اربعین حسینی به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در حاشیه جلسه ستاد کرونا استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از آماده سازی و تجهیز فاز دوم بیمارستان شهید صدوقی خبر داد و اظهار کرد: به برکت خون شهدا و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از روز عاشورا امکان و ظرفیتی برای تجهیز و اماده سازی فاز دوم بیمارستان شهید صدوقی با ظرفیت 150 تخت در تقویت تخت های بیمارستان های اصفهان فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: بیمارستان شهید آیت الله صدوقی نیروی زمینی سپاه پیش قدم شد و اقدامات موثری صورت گرفت و با همت، تلاش و پشتکار نیروهای بسیجی و رزمندگان سپاه و حمایت مسئولان دستگاه های استان، صنایع بزرگ و خیرین در مدت 40 روز این بیمارستان 150 تخت خوابی آماده پذیرش و بستری بیماران شد.

,

وی با بیان اینکه همزمان با اربعین حسینی فاز دوم بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان به بهره برداری می رسد خاطرنشان کرد: فاز نخست این بیمارستان صحرایی با 100 تخت سال گذشته به بهره برداری رسیده بود.

,

سردار فدا افزود: این بیمارستان نه تنها برای بیماری کرونا بلکه برای هر شرایط سخت و بحرانی کشور و استان که علوم پزشکی و مردم نیاز داشته باشند آماده خدمت رسانی است و در اختیار قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه