اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

رشتخوار در وضعیت زرد بیماری کرونا/ نیازمند همکاری همه جانبه مردم در حوزه واکسیناسیون عمومی هستیم

رشتخوار در وضعیت زرد بیماری کرونا/ نیازمند همکاری همه جانبه مردم در حوزه واکسیناسیون عمومی هستیم
عرب گفت: رشتخوار در آخرین بروز‌رسانی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد، باید امروز در ادامه همکاری های مردمی با رعایت دستورالعمل ها و دنبال کردن واکسیناسیون عمومی انشالله با عبور از بیماری به وضعیت سفید و آبی در رشتخوار دست پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خلقداد عرب، فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۳۱ شهریور به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس در کشور نامگذاری شده، جنگ 8 ساله تحمیلی اولین جنگی بود که به واسطه جانفشانی های رزمندگان اسلام یک وجب از خاک وطن در آن جدا نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با تبریک سال تحصیلی جدید نیز بیان داشت: امیدواریم خانواده ها با خودمراقبتی و استفاده از فضای مجازی و بستر شاد بتوانند به تحصیل فرزندان خود ادامه دهند هر چند کار بسیار سخت و سنگین است.

,

عرب در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید در حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی صحیح تلاش کنند، یادآور شد: یکی از نیاز ضروری که در شهرستان احساس میشد بحث راه اندازی حوزه علمیه خواهران بود که به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مطرح و  دنبال شد، انشالله حوزه علمیه خواهران منشا برکت در حوزه اسیب های اجتماعی خواهد بود.

,

وی در رابطه با برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان، تصریح کرد: ما امروز هر چه داریم از ۸ سال دفاع مقدس است، همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های گسترده، متنوع و معنوی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان دنبال خواهد شد، 

,

وی در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در رشتخوار با درخواست از همراهی و همکاری مردم در جهت انجام و اتمام واکسیناسیون در این شهرستان، گفت:  رشتخوار در آخرین بروز‌رسانی در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد، باید امروز در ادامه همکاری های مردمی با رعایت دستورالعمل ها و دنبال کردن واکسیناسیون عمومی  انشالله با عبور از بیماری به وضعیت سفید و آبی در رشتخوار دست پیدا کنیم.

,

 

,

حجت الاسلام جهانشیری امام جمعه رشتخوار در ادامه این جلسه تصریح کرد: بحث فرهنگ باید جدی گرفته شود، اخیرا خبرهای بدی از شهرستان می رسد و جایگاه شهرستان را بد جلوه می دهد، همه ما باید برای فرهنگ و ولایی بودن شهرستان رشتخوار امروز دست به کار شویم و باید دغدقه مند باشیم.

,

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه همه ما باید در قبال دفاع مقدس احساس وظیفه کنیم، بیان داشت: همه کساخانواده هایی  که شهید داده اند دوست داشتند فرزندانشان کنار آنها باشند، اما در راه اسلام و مملکت وجود پاک فرزند خود را هدیه کردند، ما هم امروز باید هر قدمی که بر می‌داریم، قدردان خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه