اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان:

دست‌هایی پنهان مانع ایجاد مسیر ریلی راه آهن "اینچه‌برون" به شاهرود است/ ۱۱ ساعت مسیر دسترسی کوتاه‌تر می‌شود

دست‌هایی پنهان مانع ایجاد مسیر ریلی راه آهن "اینچه‌برون" به شاهرود است/ ۱۱ ساعت مسیر دسترسی کوتاه‌تر می‌شود
چوپانی گفت: دست‌هایی پنهان مانع ایجاد مسیر ریلی راه آهن اینچه به شاهرود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، علی محمدچوپانی شامگاه روز گذشته در جلسه بررسی پتانسیل های اولویت دار توسعه استان گلستان در نشست مجمع نمایندگان گلستان با فعالان اقتصادی استان گلستان با موضوع طرح احداث راه آن مسیر حوزه سی.ای اس از اینچه برون به بندرعباس اظهار کرد: اگر می خواهیم گلستان را از بن بست نجات دهیم راه حل آن این است که راه آهن اینچه برون به شاهرود را برقی کنیم و از این مسیر می توانیم به خراسان رضوی استان گلستان را متصل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان ادامه داد: ایجاد این مسیر دسترسی به بندرعباس را 11 ساعت از طریق ریل کوتاه تر می کند و برای تجار نیز این مسیر مقرون به صرفه است.

,

چوپانی بابیان اینکه دست هایی پنهان مانع از این می شوند که مسیر راه آهن اینچه به شاهرود ایجاد شود، متذکر شد: مشکل کشور را در ارائه گزارش خلاف واقع می بینم، دادن اطلاعات غلط به سیاست گذار و تصمیم گیر باعث می شود مشکلات در کشور باقی بماند.

,

وی ابراز داشت: در اتاق بازرگانی  به این نتیجه رسیدیم که اگر مسئله راه آهن و آب گلستان برطرف شود می توانیم این خطه را به قطب مسائل اقتصادی کشور تبدیل کنیم.

,

این مقام مسئول بیان کرد: پنج ماه از تصویب منطقه آزاد گذشته ولی هنوز هیچ اقدام نشده است، سالی یک میلیارد دلار به واسطه اختلاف بین ترکمنستان و ایران تجارت را از دست دادیم.

,

چوپانی بیان کرد: اتاق بازرگانی حاضر است به عنوان یاوران نمایندگان مجلس طرح های کشور را مورد بررسی قرار دهد و به حل مشکلات کشور کمک کند.

,

وی افزود: باید نمایندگان مجلس برای اف.ای.تی اف جایگزینی داشته باشند، به دلیل اف.ای.تی.اف مشکلاتی در حوزه ورود ارز به کشور وجود دارد که باید برطرف شود.

,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان به مشکلات آب استان اشاره کرد و گفت: چهار اتاق بازرگانی سمنان، خراسان رضوی و شمالی و گلستان با همکاری اتاق بازرگانی ایران آماده سرمایه گذاری برای اجرای پروژه آب شیرین کن در دریایی خزر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه