اخبار داغ

گرهی که باز شدن آن اراده می‌خواهد؛

یک دهه محرومیت ساکنان روستاهای طالقان از زیرساخت‌ها، مردم را ناامید کرد/ از رهاشدن فاضلاب در کانال‌ها تا معابرِ در حسرتِ آسفالت

یک دهه محرومیت ساکنان روستاهای طالقان از زیرساخت‌ها، مردم را ناامید کرد/ از رهاشدن فاضلاب در کانال‌ها تا معابرِ در حسرتِ آسفالت
این روزها وضعیت نامناسب خیابان‌های شهر طالقان موجب مشکلاتی برای شهروندان شده است، به گفته بسیاری از ساکنان این شهرستان، از سال ۹۰ تا کنون شاهد این معضلات بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها وضعیت نامناسب خیابان های شهر طالقان موجب مشکلاتی برای شهروندان شده است، به گفته بسیاری از ساکنان این شهرستان از سال ۹۰ تا کنون شاهد این معضلات بوده اند و گرهی تا کنون از این چالش باز نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عدم آسفالت کوچه ها با بارش های پیش رو مردم را در عبور و مرور با مشکلات فراوانی مواجه می کند و شهروندان اعلام می کنند حتی شهرداری از نمک برای بازگشایی معابر استفاده نمی کند. آنها حتی فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه تا معابر اصلی همراهی می کنند.
,
 
,
بیش از یکسال از وعده آسفالت معابر کلان دشت در طالقان می گذرد اما هنوز اتفاقی نیافتده و غالب مردم روز را با چالش های متعدد به شب می رسانند، علاوه بر خاکی بودن بسیاری از کوچه ها، وضعیت بد فاضلاب رها شده هم مشکلات ساکنین را دو چندان کرده است.
,
 
,
یک شهروند ساکن در این منطقه به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ متاسفانه شرایط به گونه ای است که فاضلاب های خانگی جوی های آب را هم با آلودگی مواجه کرده و حتی با مراجعه به شبکه بهداشت و شکایت های متعدد تا کنون به نتیجه ای نرسیده ایم.
,
 
,
بوی فاضلاب به گونه ای است که نمی توانیم ۴ فصل پنجره های خانه را باز کنیم، متاسفانه حتی توپ بازی کودکان هم بعضا وارد چاه های فضلاب شده و خطرات فراوانی را برای آنها به همراه دارد، و اما سرپرست شهرداری طالقان از تلاش برای رفع این مشکلات می گوید.
,
 
,
, ,
 
,
اسدیان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، ادامه می دهد؛ با حضور پیمانکار آسفالت، لکه گیری و روکش آسفالت منطقه کلان دشت طالقان پیش از آغاز بارش ها انجام می شود. درباره رها کردن فاضلاب در کانال های شهری بنا داریم از مشارکت شهروندان و مالکان اراضی استفاده کنیم.
,
 
,
و اما رفع مشکلات شهر طالقان که در این سال ها با الحاق یافتن تعدادی از روستاها محدوده و وسعت بیشتری پیدا کرده است نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی است چرا که داشتن امکانات اولیه از حداقل حقوق شهروندی است که امیدواریم مدیران در شرایط سخت کرونایی اهتمام ویژه تری داشته باشند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه