اخبار داغ

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها؛

۴۴ هزار میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان پرداخت شد

۴۴ هزار میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان پرداخت شد
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها، از پرداخت ۴۴هزار و سیصد میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، از پرداخت ۴۴ هزار و سیصد میلیارد ریال معوقات کادر بهداشت و درمان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به ایثار و مجاهدت کادر درمان و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال اخیر کادر بهداشت و درمان برای حفظ و سلامت مردم از خود جانفشانی و ایثار کردند و در این مسیر شهدای زیادی در تقدیم جامعه کردند.
,
 
,
حاجتی به مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد وعنوان داشت: در قانون بودجه سال جاری مبلغ  ۵۲ هزار میلیارد ریال در جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) برای معوقات کادر بهداشت و درمان پیش بینی شده است.
,
 
,
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور ادامه داد: در سه ماهه اول ۲۹ هزار و سیصد میلیارد ریال  به وزارت بهداشت و درمان پرداخت شد  و با واریز ۱۵هزار میلیارد ریال جمعا تا شهریور ماه ۴۴ هزار و سیصد میلیارد ریال برای معوقات کادر بهداشت و درمان به حساب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز شد.
,
 
,
وی ضمن تشکر از زحمات کادر محترم درمان و بهداشت گفت: در راستای ردیف ۱۲ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۰ حمایت های لازم از کادر بهداشت و درمان صورت خواهد گرفت تا مردم بتوانند از خدمات کادر درمان و بهداشت بیش از گذشته بهره مند شوند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه