اخبار داغ

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان خبر داد؛

راه‌اندازی موکب‌های خدماتی سپاه گرگان در ایام اربعین و هفته دفاع مقدس

راه‌اندازی موکب‌های خدماتی سپاه گرگان در ایام اربعین و هفته دفاع مقدس
وحید فخرالدین برنامه‌های شاخص شهرستان گرگان را در طول این هفته تشریح کرد و از راه‌اندازی موکب‌های خدماتی به مناسبت تقارن ماه صفر، اربعین و هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، وحید فخرالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شعار محوری هفته دفاع تحت عنوان (ما مقتدریم) نامگذاری شده است، به مناسبت این ایام ۴۱۴ برنامه شهرستانی پیش‌بینی شده و در سطح شهرستان گرگان به اجرا درمی‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: از مجموع 414 برنامه هفته دفاع مقدس در گرگان تعداد 83 برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت و 37 برنامه شاخص شهرستانی در این ایام برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به تنوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: افتتاحیه برنامه‌های این هفته در مجموعه پایگاه ولایت فرمانداری گرگان خواهد بود.

,

فخرالدین؛ تجلیل از رزمندگان نیروهای مسلح، بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان انجام خواهد شد.

,

وی از برگزاری رژه موتوری همراه با غبارروبی مزار شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده است.

,

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان ابراز کرد: با توجه به این‌که امسال هفته دفاع مقدس با ایام صفر و اربعین همراه شده ‌است، موکب‌های خدماتی در سطح شهرستان گرگان تدارک دیده خواهد شد و در زمینه‌های معیشتی ، مبارزه با بیماری کرونا به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

,

فخرالدین با اشاره به اینکه گروه‌های سرود پاتوقی در دستورکار است، گفت: از ظرفیت گروه‌های سرود در میادین شهر پیرامون هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا اجرا می‌شود.

,

وی اظهار کرد: 12 برنامه مراسم شهید آبروی محله در سطح شهرستان گرگان پیش‌بینی‌شده است همچنین معرفی سرداران و امیران شهید در فضای مجازی در دستور کار است.

,

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرگان با بیان اینکه پویش هم‌کلاسی مهربان در آغاز بازگشایی مدارس همراه با هفته دفاع مقدس انجام خواهیم داد، گفت: بسته‌های کمک معیشتی، لوازم‌التحریر و پوشاک تحویل دانش‌آموزان نیازمند می‌شود.

,

فخرالدین، تجلیل از بانوان رزمنده زن در گرگان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: رزمندگانی که به جبهه اعزام شدند و در آن روزها افتخار آفرینی کردند در مراسمی از آنها تجلیل می‌شود.

,

وی بیان کرد: مراسم کتاب‌خوانی در بوستان‌ها و پارک‌ها پیش‌بینی‌شده که در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه