اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای ۱۰ هزار برنامه توسط ۵۰۰ ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی/ شعار «ما مقتدریم» برای هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰انتخاب شد

اجرای ۱۰ هزار برنامه توسط ۵۰۰ ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی/ شعار «ما مقتدریم» برای هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰انتخاب شد
سردار یوسفعلی‌زاده گفت: همانند سال گذشته بیش از ۱۰ هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ۵۰۰ ستاد در سال جاری نیز اجرا خواهد شد و البته تلفیق برنامه‌ها با اربعین حسینی با تمرکز بر مساجد صورت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: گرامیداشت دفاع مقدس گرامیداشت نام و یاد شهیدان و حماسه سازان جاوید دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فضیلت این عمل را همسنگ شهادت می دانند و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با چنین منطقی پیگیر برپایی این مناسبت بزرگ نقلابی و دینی و ملی است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه شعار انتخاب شده برای هفته دفاع مقدس 1400 با عنوان «ما مقتدریم» اعلام شده است گفت: ما مقتدریم در واقع نوعی شعور است و در عمل امروز در نقاط مختلف جهان اعتراف کنندگانی دارد و کسانی می‌خواستند نظام اسلامی برپا نباشد امروز حذف شدند و انقلاب اسلامی پابرجا است و فریاد مبارزه با مستکبرین بر بام جهان طنین انداز است و ایران اسلامی تهدیدات و تحریم ها را شکسته است.

,

وی با اشاره به اینکه شعار ما مقتدریم منطقه اثبات شده و راهبرد عملیاتی ثابت در دستور کار انقلاب اسلامی و دوستداران انقلاب در جهان است افزود: این شعار جزو باورهای امت حزب الله و فرزندان انقلابی رهبری است و در تمام تدابیر و برنامه ها این شعار منطق اصلی و محوری است و در برابر هیچ دشمن و بدخواهی سر تسلیم فرود نخواهیم آورد.

,

 سردار یوسفعلی زاده ادامه داد: امروز با قدرت در عرصه داخلی و بین المللی از برکات انقلاب اسلامی ظهور و بروز داریم و شرط عقل این است که این هویت و نعمت بزرگ را صیانت داشته باشیم.

,

وی افزود: از ابتدای سال جاری با منطق گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حدود 37 مناسبت دفاع مقدسی در مقیاس ملی مانند سوم خرداد و سالروز عملیات‌های مختلف برشماری شده و در دستور کار است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان این مطلب که هفته دفاع مقدس نقطه اوج مناسبت های دفاع مقدسی در طی سال است لذا ستادهای مختلف گرامیداشت در استان تشکیل شده است تصریح کرد: تشکل های مردم نهاد با موضوع دفاع مقدس گسترش داشته است و در تمامی شهرستان ها و بخش ها ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شکل گرفته است و در استان خراسان رضوی بیش از 500 ستاد گرامیداشت فعال داریم.

,

وی افزود: همانند سال گذشته بیش از 10 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ستاد های در سال جاری نیز اجرا خواهد شد و البته تلفیق برنامه ها با اربعین حسینی با تمرکز بر مساجد صورت خواهد گرفت.

,

سردار یوسفعلی زاده خاطرنشان کرد: در طلیعه کار فردا 30 شهریور ماه اولین برنامه رسمی ستاد با حضور ریاست جمهوری نکوداشت یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور و 105 هزار پیشکسوت در خراسان رضوی آغاز خواهد شد و سرفصل جدیدی از نگاه دولت به حرکت جهادی و مقاومت فعال و نه گفتن به دشمنان در دولت سیزدهم آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه