اخبار داغ

جانشین سپاه کاشمر:

تفکر انقلابی باید به نسل‌های بعدی انقلاب صادر شود

تفکر انقلابی باید به نسل‌های بعدی انقلاب صادر شود
صفایی ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کاشمر گفت: باید تفکر انقلابی و زحمات ایثارگران را به نسل بعدی انقلاب صادر کنیم و اگر کوتاهی شود مطمئناً عده‌ای تحریف تاریخ انقلاب را کلید می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عباس صفایی، جانشین سپاه ناحیه کاشمر، بعدازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور تحمیل یک جنگ ناجوانمردانه‌ای علیه انقلاب اسلامی در سال ۵۹ است و اهمیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, :,

وی با بیان اینکه انقلاب در سال ۵۷ اتفاق افتاد و بعد از دو سال تمام دنیای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و شوروی سابق و بلوک شرق از رژیم بعثی عراق علیه ایران حمایت کردند، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) نگاهی که مدیریت اسلامی بود را در برابر نگاه شرق و غرب نهادینه کرد و این شیوه مدیریت و تفکر اسلامی، شیوه مدیریت آمریکا و شوروی را به چالش می‌کشید به همین منظور برای براندازی نظام جمهوری اسلامی حرکت کردند.

,

جانشین سپاه ناحیه کاشمر با تاکید بر اینکه رهبری حضرت امام و ایثار و گذشت جانبازان، رزمندگان و شهدا نگذاشت این توطئه شوم نهایی شود و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا نشد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس فرمایش حضرت امام (ره) به دنیا صادر شد و امروز جبهه مقاومت در دنیا به وجود آمد و این نتیجه صدور انقلاب است و هیمنه استکبار به‌راحتی شکسته شد.

,

وی با اشاره به اینکه باید تفکر انقلابی و زحمات ایثارگران را به نسل بعدی انقلاب صادر کنیم و اگر کوتاهی شود مطمئناً عده‌ای تحریف تاریخ انقلاب را کلید می‌زنند، اذعان کرد: همه ما وظیفه داریم که هفته دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

,

صفایی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما مقتدریم" از 30 شهریورماه آغاز خواهد شد، عنوان کرد: نشست ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، رژه موتوری در ۳۱ شهریورماه ساعت ۹ صبح، تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کاشمر، حضور حداکثری در نمازجمعه، تجلیل از برترین‌های علمی، همایش تجلیل نقش بانوان در دفاع مقدس، رزمایش پدافند غیرعامل در پایگاه‌های مقاومت بسیج، شب‌شعر آیینی، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌های دفاع مقدس، اعزام راویان هشت سال دفاع مقدس به پایگاه‌های بسیج و مساجد، پخش فیلم و کلیپ با موضوع دفاع مقدس و... از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشمر است.

, ",

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه