اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

تهران تنها زعفرانیه یا نیاوران نیست

تهران تنها زعفرانیه یا نیاوران نیست
احمد راستینه گفت: همه جای تهران همانند زعفرانیه و نیاوران نیست؛ درصورتی‌که در همین پایتخت نقاط محرومی وجود دارند که تأسف همه را بر می‌انگیزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با بیان این‌که شهرری مورد بی‌مهری برخی مسئولان و مقامات قرار گرفته است، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی در برنامه‌های نظارت میدانی، نیاز مناطق مختلف به‌ویژه مناطق محروم را احصا می‌کند و متناسب با وضعیت محرومیت و نیازمندی‌های آن منطقه جلسات تخصصی را با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متولی برگزار می‌کند که شهرری هم یکی از نقاط محرومی است که درخور شأن آن گام‌های مثبت از سوی دولت برداشته نشده و کمیسیون فرهنگی تمام مشکلات این منطقه را بررسی کرده و در اختیار دولت و دستگاه‌ها متولی قرار خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: سیدعلی یزدی‌خواه که به مشکلات شهرری به خوبی اشراف دارد، تمام مشکلات موجود در این شهرستان را جمع‌آوری و نمایندگان مجلس به‌ویژه کمیسیون فرهنگی ارجاع می‌دهد و ما هم ضمن رسیدگی به این مشکلات، دولت را در جریان قرار خواهیم داد و دولت را موظف خواهیم کرد به مشکلات ری باستان رسیدگی داشته باشد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم فکر می‌کنند همه جای تهران همانند زعفرانیه و نیاوران است، اما نمی‌دانند که در همین پایتخت نقاط محرومی وجود دارند که واقعاً تأسف همه را بر می‌انگیزد.

,

راستینه متذکر شد: مسئولان باید نقاط ضعف و محرومیت‌های شهر ری را شناسایی کنند و مدنظر قرار دهند، هرچقدر در رفع محرومیت‌ها در شهرری تعلل شود به همان اندازه مشکلات امنیتی و فرهنگی و اقتصادی بیشتر خواهد شد.

,

وی گفت: حضور اتباع خارجی بدون مجوز در شهرستان ری به شدت افزایش یافته که تبعات منفی برروی امنیت تهران خواهد داشت و با مسئولان امنیتی استان جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا به وضعیت اتباع سروسامان داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه