اخبار داغ

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کاشمر خبر داد؛

توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی بین اقشار کم‌برخوردار در کاشمر

توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی بین اقشار کم‌برخوردار در کاشمر
خاتمی گفت: رزمایش همدلی و مواسات و پویش ملی احسان سلامت با توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی در کاشمر بین اقشار کم‌برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خاتمی، نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: 2 هزار بسته بهداشتی در قالب پویش ملی احسان سلامت و رزمایش همدلی و مواسات در شهرستان کاشمر توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 وی با بیان اینکه هر بسته شامل ژل ضدعفونی و ماسک است، خاطرنشان کرد: بسته‌ها با کمک گروه‌های جهادی و خیریه‌ها و ثمن‌هایی که با این ستاد همکاری دارند بین خانواده‌های بی‌بضاعت و محرومی که توان خرید این محصولات را ندارند توزیع شد.

, .,

 نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کاشمر همچنین از آغاز رزمایش مشق احسان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این پویش باهدف تأمین و توزیع بسته‌های کیف و نوشت‌افزار دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و محروم شهرستان کاشمر راه‌اندازی شده و در نظر داریم بسته لوازم‌التحریر و اقلام موردنیاز دانش‌آموزان را تهیه و توزیع کنیم.

,

وی همچنین با اشاره به اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان، اذعان کرد: بسیاری از خانواده‌ها در شرایط کنونی اقتصادی توان تهیه جهیزیه را ندارند از همین رو در این مرحله 5 سری جهیزیه از کالاهای تولید داخل تهیه شده که به‌زودی به زوج‌های جوان شهرستان کاشمر اهدا خواهد شد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه