اخبار داغ

مدیر شبکه تشریح کرد؛

دستِ پُر رادیو ایران برای هفته دفاع مقدس

دستِ پُر رادیو ایران برای هفته دفاع مقدس
شبکه رادیویی ایران با مستقر شدن در استودیوی رادیو آبادان و تولید برنامه زنده«پلاک هشت» به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جعفر محمد زاده در خصوص ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: امسال که مزین به ایام اربعین سالارشهیدان است، رادیو ایران با تدارک ۲۱عنوان و به تعداد ۶۰ برنامه و ۱۰۶۹ دقیقه، با دست پر به پاسداشت هفته دفاع مقدس می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیر رادیو ایران افزود: ویژه برنامه «پلاک ۸»، با حضور برنامه سازان رادیو ایران در استودیوی رادیو آبادان، حماسه هشت سال دفاع مقدس را از سرزمین ایثار و شهادت،خوزستان قهرمان روایت می‌کند. 
,
این برنامه از ابتدا تا انتهای هفته دفاع مقدس به مدت ۶٠ دقیقه در هر روز و به تعداد ۷ برنامه، به صورت زنده روی آنتن می رود. 
,
وی ادامه داد: برنامه «خیابان ایران»، به مدت ۲۵دقیقه از ساعت ۲۱:۳۵ در قالب مستند و گفتگو با خانواده شهدا، پنجشنبه اول مهرماه پخش می شود. 
,
همچنین برنامه کافه هنر، در ۴ بخش ۱۵ دقیقه ای به ادبیات و سینمای دفاع مقدس می‌پردازد. 
,
«مستند نخل‌های استوار»، به سالروز شکست حصر آبادن در عملیات ثامن الائمه خواهد پرداخت. 
,
محمد زاده ادامه داد: برنامه «خانه و خانواده» با موضوع نقش زنان در دوران دفاع مقدس روی آنتن می‌رود. 
,
 برنامه «حوض نقره» به سینمای دفاع مقدس و نقش پر رنگ آن در میان گونه‌های متنوع سینمایی می‌پردازد و در برنامه «ایرانشهر»، حضور پررنگ ایرانیاران را از شهرهای مرزی به منظور معرفی شهدای آن شهر، شاهد خواهیم بود. 
,
مدیر رادیو ایران ادامه داد: در برنامه «سلام صبح بخیر»، ارتباط با مسئولان ستاد مشترک نیروهای مسلح، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و دیگر دست ‌اندرکاران این حوزه به انضمام معرفی توانمندیهای دفاعی کشور خواهیم پرداخت. 
,
همچنین در برنامه‌های «نشانی» و «راه امام – کلام امام»، فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری و معمار کبیر انقلاب در مورد دفاع مقدس پخش خواهد شد. 
,
وی تصریح کرد: در برنامه «بحث روز»، الگوی راهبری دوران دفاع مقدس در اقتصاد امروز کشور بررسی می‌شود. همچنین در برنامه «جهان سیاست»، از نقش دفاع مقدس در خودباوری ملی و استقلال نظامی کشور صحبت خواهد شد و در برنامه «رویای اندلس»، جنگ تحمیلی در دهه پنجم انقلاب و تحریف‌هایی که از سوی مخالفان جمهوری اسلامی صورت  
,
گرفته بازخوانی خواهد شد. وی افزود که  در برنامه «راه شب» که از برنامه‌های پر مخاطب و قدیمی رادیو ایران است، به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و فرهنگ دفاع مقدس و الگوبرداری از آن بعنوان چراغی روشن برای زندگی امروز، پرداخته می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه