اخبار داغ

پایگاه اورژانس جاده‌ای محروم‌ترین روستای لنده به بهره‌برداری رسید+تصاویر

پایگاه اورژانس جاده‌ای محروم‌ترین روستای لنده به بهره‌برداری رسید+تصاویر
پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای قیام، محروم‌ترین روستای شهرستان لنده باحضور امام جمعه این شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، پایگاه اورژانس جاده ای روستای قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده امروز و باحضور معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، مسول اورژانس  حوادث و فوریت های پزشکی استان، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه لنده، معاون فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و مردم روستای قیام افتتاح و راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در ابتدای این مراسم نورمحمد نعمتی گفت:اورژانس ١١۵یکی از خدمات ارزشمند و نیاز ضروری برای این منطقه به دلیل واقع شدن در بین دوشهرستان بهمئی و لنده است بسیار مهم است.
,

وی افزود: باتوجه به کد دار شدن مرکز بهداشتی درمانی روستای قیام انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ساخت مرکز این روستا جهت رفع مشکلات درمانی اقدام نماید.

,

امام جمعه شهرستان لنده در ادامه گفت: امروز شاهد یکی دیگر از خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران در محروم ترین روستای شهرستان لنده هستیم.

وی افزود: انتظار داریم در همه حوزه های درمانی به خصوص تسریع در روند ساخت بیمارستان و نهایی کردن این مطالبه مردم که راه اندازی بیمارستان می باشد را اهتمام داشته باشند.

محمودی اصل گفت: راه اندازی این مرکز اورژانس می تواند بخش اعظمی از نگرانی ها و دغدغه مردم در این منظقه محروم را بر طرف کند.

,
,
,
,
,

مسول اورژانس حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: خدمات اورژانس ١١۵رایگان است و آمبولانس های ما مجهز و نیروی انسانی ماهر جهت کار در اورژانس به کار گ فته می شود.

وی گفت: با افتتاح این پایگاه کمترین زمان برای حضور اورژانس بر بالین بیمار و یا حوادث را شاهد خواهیم بود و در کمترین زمان ممکن حضور خواهند بود.

وحدت بخش گفت: تلاش شبانه روزی عوامل اورژانس در سطح کشور برای کاهش دغدغه بیماران، پیشگیری از هدر رفتن وقت طلایی نجات بیماران قلبی و عروقی و مصدویمن حوادث جاده ای و غیرمترقبه است.

,
,
,
,
,

امین شفایی معاون فرماندار شهرستان لنده در ادامه این مراسم با اشاره به آمار بالای تصادفات در بخش موگرمون و افزایش میزان ومرگ و میر تصادفات در این حوزه نیز خواستار توجه ویژه مسولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای راه اندازی اورژانس جاده ای در بخش موگرمون شد.

,

در ادامه نیز معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان از تخصیص اعتبارات لازم برای ادامه روند ساخت بیمارستان و عدم رضایت مندی از فعالیت های صورت گرفته توسط پیمانکار در فاز اول بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده خبرداد.

,

وی افزود: توجه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به بحث محرومیت زدایی و رفع مشکلات مراکز درمانی در شهرستان های محروم استان باعث تسریع در روند خدمات رسانی در شهرستان های استان خواهد شد.

,

پورانفرد در ادامه گفت: به منظور رفع مشکلات خدمات رفاهی کارکنان اورژانس جاده ای روستای قیام مبلغ50میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات ضروری و رفاهی کارکنان این پایگاه خبرداد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمذه است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمذه است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمذه است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه