اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

برافراشتن پرچم ایران در دنیا افتخار بزرگی است/ آمادگی برای حضور در مسابقات بین‌المللی «سیزم»

برافراشتن پرچم ایران در دنیا افتخار بزرگی است/ آمادگی برای حضور در مسابقات بین‌المللی «سیزم»
امیردریادار شهرام ایرانی با اشاره به اینکه تمرکز ما بر روی مسابقات بین المللی مثل «سیزم» است، گفت: امیدواریم مانند همیشه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با افتخار برافراشته کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امیردریادار شهرام ایرانی عصر امروز در مراسم برگزاری مسابقات جهانی پنجگانه دریایی که به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و به صورت آنلاین آغاز شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایطی که از نظر محیط خدمتی بر کارکنان حاکم است، اولویت نخست آن سلامت جسمی و روحیه کارکنان است بنابراین در همین راستا برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو حوزه هدف‌گذاری داریم، ادامه داد: حوزه اول ما مسابقات نظامی بین‌المللی است که تقریباً هر سال شرکت می‌کنیم و دو دوره نیز میزبان بودیم که امسال در دو رشته و در سال‌‌های گذشته در یک رشته میزبان بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در حوزه ورزشی، تمرکز ما بر روی مسابقات بین المللی مثل «سیزم» و آن رشته‌‌هایی که به تخصص دریایی مرتبط می‌شود که یکی از آن رشته‌ها همین مسابقات پنجگانه دریایی است که تمرکز ما بر روی کل نیرو است و مرکزیت آن دانشگاه علوم دریایی نوشهر با توجه به پتانسیلی که دارد، است.
 


وی تصریح کرد: امسال قرار بود نفرات به کشور فنلاند اعزام شوند ولی به خاطر شرایط کرونایی، مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شود و محلی که برای اجرای مسابقات تعیین شد همین دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر است که در واقع می‌توان گفت دروازه ورودی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: برای نهادینه کردن ورزش‌هایی که مرتبط با حوزه دریا است، الگوها و میدان‌هایی طراحی و طرح‌ریزی و در سطح کلیه مناطق اجرا و ایجاد می‌شود که همه کارکنان بتوانند ورود پیدا کنند.



فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از خوبی‌‌هایی که این وضعیت ورزشی ایجاد کرده است استفاده از پیشکسوتان است و یک ارتباط تنگاتنگی بین دانش و تجربه و عمل است که در نهایت نیز امیدواریم مانند همیشه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با افتخار برافراشته کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه