اخبار داغ

پس از سه روز نزول؛

شاخص بورس مثبت شد/ تغییر مالکیت ۹.۲ میلیارد سهم در بازار سهام

شاخص بورس مثبت شد/ تغییر مالکیت ۹.۲ میلیارد سهم در بازار سهام
بازار سرمایه پس از ثبت سه روز متوالی نزول، امروز سبز پوش شد و شاخص بورس با ۷۲۸۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد قرار گرفت البته ارزش کل معاملات به ۱۲ هزار میلیارد تومان نرسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه پس از ثبت سه روز متوالی نزولی، امروز صعودی شد. معاملات امروز  با نوسان مثبت قیمت نمادها و گرایش مثبت آغار بکار کرد؛ بازار هر چند شاهد بهبود تقاضا بود؛ اما همچنان فشار فروش ادامه داشت به طوری که قیمت پایانی ۱۹۴ سهم از ۳۴۹ نماد معامله شده در بورس امروز مثبت و ۱۴۲ سهم منفی شد؛ در فرابورس هم از ۱۴۴ نماد معامله شده قیمت ۷۴ سهم مثبت و ۷۰ سهم منفی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تعداد کل معاملات امروز نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ درصد کاهش داشت؛ حجم کل معاملات هم افت ۱۲ درصدی را ثبت کرد و ارزش کل معاملات خرد سهام هم  ۱۱ درصد کاهش داشت.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۱۳۴ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۲۵۳ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۱۳۴ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۲۵۳ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۱۱ هزار و ۷۵۷ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۳۲۲ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۰۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۷۲۷۸ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۷۵۸ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۱۵۹۵ واحد رشد به ۴۳۲ هزار و ۶۱۱ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۷۲۷۸ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۷۵۸ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با ۱۵۹۵ واحد رشد به ۴۳۲ هزار و ۶۱۱ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۴۴۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۶۸۸  هزار نوبت و ۴۴۹۳ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، مبین انرژی خلیج فارس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پارس، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۱۹ واحد مثبت به ۲۱ هزار و ۱۶۶ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۱۹ واحد مثبت به ۲۱ هزار و ۱۶۶ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۶۶ هزار معامله و به ارزش ۷۲۶۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای مجتمع جهان فولاد سیرجان، پلیمر آریا ساسول و سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات بیشترین اثر مثبت و در مقابل نمادهای بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس و بیمه تجارت نو بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه