اخبار داغ

رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

توسعه زیرساختی و کشف استعدادهای بومی ناجی ورزش است

توسعه زیرساختی و کشف استعدادهای بومی ناجی ورزش است
رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: شناسایی استعدادهای بومی ورزشی در مناطق مختلف و توسعه زیرساختی زمینه‌ساز پرورش قهرمانان و مدال‌آوران می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: متاسفانه باید پذیرفت که زیرساخت‌ها و اعتبارات ورزشی به‌صورت عادلانه در نقاط مختلف کشور ایجاد و توزیع نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
وی با اشاره به گستردگی محرومیت‌های ورزشی در برخی استان‌های کشور، گفت: بر این اساس یکی از مطالبات اصلی نمایندگان از وزیر ورزش آن است که با آمایش سرزمینی و توجه به استعدادهای بومی ورزشی نسبت به گسیل کردن اعتبارات و تجهیزات به همه مناطق اهتمام ورزد.
,
 
,
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ضرورت احصاء استعدادهای بومی در رشته‌های مختلف ورزشی، خاطرنشان کرد: با اقدامات کارشناسانه و شناسایی به‌هنگام استعدادها و رشد و پرورش آنان می‌توان مدال‌آوران بزرگی را پروراند.
,
 
,
فروردین توجه ویژه دولت و وزارتخانه به توسعه ورزش‌های همگانی را از دیگر الزامات مهم خواند و بیان داشت: ورزش همگانی را باید بیش و پیش از ورزش قهرمانی مهم دانست و نسبت به توسعه زیرساختی در آن جدی بود که این خود ضامن سلامت جسمی و روانی مردم است.
,
 
,
وی افزود: ورزش همگانی متولیان زیادی در کشور دارد که وزارت ورزش و جوانان در راس هرم باید به دنبال رفع موانع و گسترش زیرساخت‌ها در حوزه ورزش همگانی بوده و امکان دسترسی آسان و برابر همه مردم به امکانات و فضاهای ورزشی را فراهم کند.
,
 
,
رئیس فراکسیون ورزش مجلس بر ضرورت شناسایی استعدادهای ورزشی در سنین پایه تاکید و تصریح کرد: در سایه تعامل وزارت ورزش با آموزش و پرورش در حوزه استعدایابی و شناسایی توانمندی‌های ورزشی و البته با طی شدن صحیح فرآیند آموزش می‎توان به دنبال قهرمان‌پروری بود.
,
 
,
فروردین یادآور شد: شناسایی، هدایت و پرورش استعدادهای ورزشی کودکان و دانش‌آموزان آنان را در مسیر صحیح آموزش قرار داده و مستعد فعالیت حرفه‌ای در حوزه قهرمانی و درخشش ورزش کشور در سطوح منطقه‌ای و جهانی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه