اخبار داغ

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد:

نمایشگاه بین المللی یزد دیدنی تر از گذشته می‌شود/پیش‌بینی ۱۸ عنوان نمایشگاهی تاپایان سال

نمایشگاه بین المللی یزد دیدنی تر از گذشته می‌شود/پیش‌بینی ۱۸ عنوان نمایشگاهی تاپایان سال
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد از هدف‌ گذاری این شرکت برای برگزاری ۱۸ عنوان نمایشگاهی در این استان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، احمد قافی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد، ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه خوب صنعت نمایشگاهی در ارتقا و توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری و حتی فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد:هیئت مدیره جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد، رویکردهای جدیدی را برای حضور فعالان بخش خصوصی در نمایشگاه در نظر دارد که اگر اهدافشان محقق شود اثربخشی خوبی بر توسعه استان خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه با تکمیل و تجهیز محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، اقدامات لازم برای حضور مطلوب شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در نمایشگاه نیز فراهم است ادامه داد: یکی از راهکارهای توسعه صادرات برای کشورها، حضور در نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی است چرا که نمایشگاه یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای توسعه محصول و همچنین بهترین راهکار برای توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق محسوب می شود.

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد با اشاره به فعالیت نمایشگاه بین المللی یزد تا قبل از سال ۱۳۹۷ در فضاهای استجاری، فضای کنونی شرکت نمایشگاه‌های استان را واقع در زمینی به وسعت ۵۶ هکتار در جوار کمربندی شهر یزد خواند و تصریح کرد: فاز یک نمایشگاه در قالب سالنی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع که ۴۵۰۰ مترمربع فضای مفید برپایی نمایشگاه‌های مختلف را دارد.

,

وی با بیان اینکه سیاست کنونی شرکت ایجاد نمایشگاهی در شان و جایگاه یزد به عنوان اولین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان با برندی خاص در سطح بین‌المللی است اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی استان در سال ۱۴۰۰، برگزاری بیش از ۱۸ عنوان نمایشگاهی را پیش‌بینی کرده است که با توجه به شرایط کرونایی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

,

قافی با بیان اینکه چشم‌اندازهای ویژه‌ای برای نمایشگاه دیده شده است، اظهار کرد: سعی داریم در طرح جدید از تکنولوژی و روشهای نوین علمی با خلاقیت و نوآوری برای ارائه خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه و ایجاد زیرساخت‌های نمایشگاهی بهره‌مند شویم.

,

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه یزد علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیراقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژه‌ای دارد، گفت: برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده یزد در فرودین‌ماه امسال و استقبال بی‌نظیر مردم نشان داد که فضای این مجموعه می‌تواند نقش موثری در کارکردهای فرهنگی اجتماعی نیز داشته باشد از سویی به لحاظ زیرساختی معتقدیم که فضاهای نمایشگاهی استان باید به نحوی طراحی و اجرا شود که به تنهایی جزو جاذبه‌های دیدنی استان به شمار آید و علاوه بر این فضاهایی نوین با کاربردهای چندگانه برای این بخش تامین شود.

,

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی استان یزد با اشاره به خسارت ۲.۵ میلیاردی کرونا به صنعت نمایشگاهی این استان عنوان کرد: شیوع کرونا صنعت نمایشگاهی در کشور و استان را زمین گیر کرد و خسارت غیرقابل جبرانی وارد آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه