اخبار داغ

گزارش؛

باز هم محرومیت این بار از "شاد"/ عدم دسترسی 1200 دانش آموز صحنه ای به آموزش مجازی

باز هم محرومیت این بار از "شاد"/ عدم دسترسی 1200 دانش آموز صحنه ای به آموزش مجازی
متاسفانه هنوز بسیاری از دانش آموزان حاشیه شهر و روستاهای صحنه از دسترسی به وسایل هوشمند آموزشی محروم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، محرومیت انگار قرار نیست دست از سر دانش آموزان شهرستان صحنه بردارد دانش آموزانی که نیازمندی مالی شدیدشان اجازه استفاده از ابزارهای هوشمند را به آنها و خانواده‌هایشان نمی‌دهدتا از سامانه شاد استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله،,

وقتی شرایط کرونایی شهرستان صحنه کار را به جایی برد که مدارس تعطیل شدند، نگرانی بسیاری از محروم ماندن تحصیل دانش آموزان نقاط محروم بود.

,

, ,

با توجه به میزان درآمد خانواده توانایی خرید گوشی هوشمند را نداریم

, با توجه به میزان درآمد خانواده توانایی خرید گوشی هوشمند را نداریم, با توجه به میزان درآمد خانواده توانایی خرید گوشی هوشمند را نداریم,

علی همتی در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد: من یک کارگر ساده هستم و سه فرزند دارم که مدرسه می روند. با توجه به شرایط درآمدی ام نمی توانم برای  هیچ یک از فرزندانم یک گوشی هوشمند تهیه کنم.

, امروله,

وی ادامه داد: با توحه به شرایطی که در زندگی من حاکم است، فرزندانم از تحصیل در فضای مجازی جا مانده اند و نمی توانند آن طور که باید درس بخوانند.

,

این والد دانش آموز گفت: برای تهیه گوشی و یا حتی کمک هزینه به نهاد های حمایتی مراجعه کرده ام ولی آنان می گویند ما بودجه ای در این خصوص نداریم.

,

, ,

کرونا پیشرفت تحصیلی کلاس اولی ها و پایه های دبیرستان را به خطر انداخته است

, کرونا پیشرفت تحصیلی کلاس اولی ها و پایه های دبیرستان را به خطر انداخته است,

موسی آبختی در گفتگو با امروله عنوان کرد: بررسی ها نشان می‌دهد آموزش مجازی و از راه دور نسبت به آموزش حضوری تاثیر چندانی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ندارد. 
وی ادامه داد: همه‌گیری کرونا پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بویژه کلاس اول و پایه های دبیرستان را به خطر انداخته است.

,
,

آبختی خاطر نشان کرد : چنین افت‌هایی، آسیب‌های بسیار جدی در پی دارند به‌ ویژه برای کودکانی که در حال یادگیری مهارت‌های اساسی مانند خواندن، نوشتن و فراگیری علم ریاضی هستند.

,

این کارشناس آموزشی گفت: نگاه به دانش‌آموزان باید به عنوان سرمایه انسانی کشور باشد. دولت‌مردان و سیاست‌گذاران در سطوح عالی باید در نظر داشته باشند، در صورتی که نیروی ماهر، شایسته و متخصص تربیت نشود، سرمایه انسانی کشور در معرض خطر خواهد بود.

,

, ,

1200 دانش آموز صحنه ای در تامین گوشی هوشمند دچار مشکل هستند

, 1200 دانش آموز صحنه ای در تامین گوشی هوشمند دچار مشکل هستند, 1200 دانش آموز صحنه ای در تامین گوشی هوشمند دچار مشکل هستند,

ایرج کریمخانی در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد: بازگشایی مدارس با توجه به دستور العمل ستاد ملی کرونا می‌باشد.

, امروله ,

وی ادامه داد: ۱۲۰۰ دانش آموزان صحنه ای در تامین گوشی هوشمند و تبلت دچار مشکل هستند که نیازمند مبلغی بیش از سه میلیارد تومان است.

,

کریمخانی خاطر نشان کرد: برای حل این مشکل از ظرفیت خیرین استفاده شده ولی کافی نیست چرا که تعداد دانش آموزان نیازمند بسیار است.

,

, ,

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت: تمام مدارس روستایی شهرستان از مهر ماه دایر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه