اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر مرصاد
بهرام فاضلی زاد از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر از موافقت اعضاء شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد با تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تمدید این جشنواره گفت: ارسال آثار در بخش نمایش نامه نویسی تا تاریخ 15 مهر ماه و بخش نمایشی صحنه ای و خیابانی تا تاریخ 30 مهر ماه تمدید شده است.

,

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر شهرستان های کشور و کاهش فعالیت گروههای نمایشی ، دبیرخانه جشنواره با درخواست گروههای نمایشی برای تمدید مواجه شد و با درخواست دبیر جشنواره و موافقت اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره تمدید تا تاریخ های در نظر گرفته شده تمدید شد.

,

رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش نمایشنامه نویسی، نمایش نامه خوانی، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای در شهرستان اسلام آبادغب برگرار می شود. و علاقمندان می توانند در سه بخش رقابتی نمایشنامه نویسی و تئاتر خیابانی و صحنه ای آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

,

فاضلی زاد افزود: تئاتر مرصاد از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است و برای اجرایی شدن آن اقدامات مناسبی صورت گرفته است که از جمله این اقدامات راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره، تدوین آیین نامه جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در حال انجام است و تلاش برای در سرفصل قرار گرفتن جشنواره و راه اندازی صفحه ویژه جشنواره ملی تئاتر مرصاد از  اقدامات لازم برای این رویداد مهم ملی است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برنامه ریزی لازم برای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.

,

وی افزود : فایل فراخوان و نحوه شرکت در این جشنواره بر روی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به آدرس  slgh.farhang.gov.ir  قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه