اخبار داغ

دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطرح کرد:

تجلیل از بیش از ۲۰۰ پیشکسوت ۸ سال دفاع مقدس در سمنان/ برگزاری نمایشگاه تجهیزات به روز نیروهای مسلح در پارک موزه دفاع مقدس

تجلیل از بیش از ۲۰۰ پیشکسوت ۸ سال دفاع مقدس در سمنان/ برگزاری نمایشگاه تجهیزات به روز نیروهای مسلح در پارک موزه دفاع مقدس
محمد نوروزیان گفت: تجلیل از پیشکسوتان این عرصه، ایجاد نمایشگاه های دستگاه موثر در جنگ، ایجاد نمایشگاه تجهیزات به روز نیرو های مسلح و برگزاری سوگواره از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوروزیان، دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سال 1400 با توجه به کنسل شدن برنامه رژه نیرو های مسلح به علت شیوع کرونا به صورت برنامه های متمرکز و فرهنگی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

نوروزیان با اشاره به برنامه تجلیل از پیشکسوتان استان خاطر نشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح استان سمنان همزمان با سخنرانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: در سطح استان از بیش از 200 نفر از پیشکسوتان استان در 8 شهرستان تجلیل خواهد شد و در مرکز استان بصورت متمرکز با حضور مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در پارک موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

,

دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه نمایشگاه هفته دفاع از مهمترین برنامه های امسال خواهد بود تصریح کرد: غرفه هایی توسط دستگاه های موثر در دفاع مقدس برای ایجاد نمایشگاه ویژه هفته دفاع در مدوده پارک موزه دفاع مقدس ایجاد خواهد شد و عموم مردم میتوانند با حضور در مجموعه از نمایشگاه بازدید کنند.

,

نوروزیان با اشاره به نمایشگاه ویژه نیروهای مسلح عنوان کرد: نمایشگاه تجهیزات نظامی به روز و جدید نیروی های مسلح نیز در محل پارک موزه دفاع مقدس ایجاد خواهد شد و تمام نیرو های مسلح استان سمنان حضور خواهند داشت و بازدید برای عموم آزاد خواهد بود.

,

وی ضمن اشاره به برگزاری سوگواره مرهم بیان کرد: سوگواره مرهم با موضوع اربعین وهفته دفاع مقدس نیز شب ها از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

,

دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: هدف برگزاری این برنامه ها گرامیداشت و بزرگداشت هفته دفاع مقدس وتقارن آن با اربعین ترویج فرهنگ اربعینی و عاشورایی که الگوی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه