اخبار داغ

تاکید فرماندار بویراحمد بر اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در کاهش شیوع کرونا

تاکید فرماندار بویراحمد بر اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در کاهش شیوع کرونا
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: حضور سپاه و بسیج در بخش های مختلف نقشی مثبت و اثرگذار بود که اثر آن حفظ سلامت جامعه، کاهش تلفات و هزینه‌ها برای جامعه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید احمدی در گفت‌وگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا و همچنین نقش سپاه و بسیج در این طرح گفت: حضرت امام(ره) فرمود: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود در کهگیلویه و بویراحمد سپاه و بسیج و تیپ 48 فتح در بحران های مختلف موفق و اثرگذار بودند به گونه ای که بدون حضور آنها امورات به خوبی پیشرفت نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا، زلزله، آتش سوزی و سایر بحران ها نقش فعالی داشتند، گفت: حضور سپاه و بسیج در بخش های مختلف نقشی مثبت و اثر گذار بود که اثر آن حفظ سلامت جامعه، کاهش تلفات و هزینه ها برای جامعه بود.

,

وی افزود: رهبر انقلاب تلاش های کادر درمان برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا را مجاهدت نامیدند زیرا این افراد از سلامت و جان خود همانند رزمندگان دفاع مقدس برای سلامت عموم جامعه هزینه می کنند.

,

احمدی در پایان گفت: طرح موفق شهید سلیمانی در سراسر کشور و استان کهگیلویه  و بویراحمد توانست سبب افزایش اعتماد مردم به کادر درمان، کارایی  و افزایش کیفیت خدمات دهی و همچنین حفظ سلامت جامعه شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه