اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

رکورد واکسیناسیون در رشتخوار بار دیگر شکست/ بیش از ۵۲ درصد مردم در رشتخوار واکسینه شدند

رکورد واکسیناسیون در رشتخوار بار دیگر شکست/ بیش از ۵۲ درصد مردم در رشتخوار واکسینه شدند
اشترایه گفت: در ادامه همراهی و همکاری مردم در نقاط مختلف رشتخوار تعداد تزریق روزانه واکسن به عدد تزریق ۱۷۰۰ دوز واکسن در روز رسید، که با این شتاب تا کنون بیش از ۵۲ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در رشتخوار واکسینه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: در ادامه همراهی و همکاری مردم عزیز در نقاط مختلف شهرستان رشتخوار تعداد تزریق روزانه شهرستان رشتخوار به عدد تزریق ۱۷۰۰ دوز واکسن در روز رسید، که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره با انجام واکسیناسیون 52 درصدی جمعیت بالای 18 سال در این شهرستان، افزود: بیشترین تزریق واکسن در مرکز درمانی احمد اباد آستانه رشتخوار با تزریق بیش از 600 دوز انجام شده، و کم ترین تزریق در مراکز بهداشت شهر رشتخوار، فتح آباد و روستای زرغری بوده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با درخواست از همراهی مردم جهت ادامه انجام امور واکسیناسیون در رشتخوار بیان داشت: تمامی افراد ۱۸ سال به بالا امکان دریافت واکسن در مراکز درمانی سطح شهر و روستاهای رشتخوار را دارند، و می توانند با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به انجام تزریق واکسن خود اقدام نمایند.
 

,
,

ساعات کاری و انجام واکسیناسیون همه روزه صبح از ساعت ۸ لغایت ۱۴ در مراکز خدمات جامع سلامت سطح رشتخوار شامل جنگل ، رشتخوار، احمدآباد آستانه، زرقری، فتح آباد، عباس آباد فرامیشان و سنگان، زمان عصر  و روزهای تعطیل صبح از ساعت 8 لغایت 13 و تایم عصر از ساعت 17 لغایت 19 در پایگاه امام خمینی( ره)  رشتخوار و جنگل و مرکز سنگان و احمدآباد آستانه دنبال می شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه