اخبار داغ

رئیس کمیته امداد بروجرد:

۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بروجرد توزیع می شود

۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بروجرد توزیع می شود
پارسا گفت: ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در نظر گرفته شده تا در بین دانش آموزان تحت پوشش بروجرد اهدا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پارسا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همزمان با آغاز بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر ماه برگزار می شود که در این مدت پایگاه های در نظر گرفته شده، کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در بروجرد ۲۲ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین آماده شده که شهروندان می توانند با مراجعه به این پایگاه ها، هدایای خود را برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهدا نمایند.

,

رئیس کمیته امداد بروجرد تصریح کرد: این پایگاه ها در میادین اصلی شهر و مصلی نماز جمعه دایر شده که با جمع آوری این کمک ها و توزیع آن در بین دانش آموزان نیازمند، می توان لبخند و شادی را در آغاز سال تحصیلی به آنها هدیه داد.

,

پارسا بیان کرد: در همین راستا ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در نظر گرفته شده تا در بین دانش آموزان تحت پوشش اهدا شود و علاوه بر این نیز هرچه میزان کمک های مردمی بیشتر باشد می توان بسته های بیشتری را در بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع کرد.

,

وی گفت: ۵۵۷ دانش آموز بروجردی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که نه تنها در آغاز سال تحصیلی بلکه در طول سال کمک هزینه های تحصیل به آنها پرداخت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه