اخبار داغ

براساس اعلام پایگاه"ورلداُمتر"؛

۳۰شهریور؛آمار جهانی کرونا/ شمار جان‌باختگان به ۴,۷۱۳,۶۳۶ تن رسید

۳۰شهریور؛آمار جهانی کرونا/ شمار جان‌باختگان به ۴,۷۱۳,۶۳۶ تن رسید
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۲۹ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۳۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۳۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۰۶ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۷۱۸ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۳.۱ میلیون مبتلا و بیش از ۶۹۴ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.
,
 
,
هند نیز با آمار بیش از ۳۳.۵ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۱.۲ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۵۹۱ هزار و هند با بیش از ۴۴۵ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.
,
 
,
بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۱۹۸ هزار جانباخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است.
,
 
,
بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (سه شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 براساس آمار فوق در حال حاضر در ۱۵ کشور، شمار مبتلایان از رقم سه میلیون نفر عبور کرده‌ است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که همچنان سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه، ایران، آرژانتین، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، آلمان و مکزیک نیز بیش از سه میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایسنا
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه