اخبار داغ

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد:

رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب تا پایان هفته دفاع مقدس

رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب تا پایان هفته دفاع مقدس
سجادی با اشاره به رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب تا پایان هفته دفاع مقدس گفت: در زمینه علمی آموزش علوم دفاع مقدس در قالب تدریس ۲ واحد درسی در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت الله سجادی، معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس قله افتخار عظیمی در تاریخ ایران است و ملت ایران و نسل های آینده به دوران دفاع مقدس و شهدای والا مقام این دوره افتخار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه حکمفرما باشد مشکلات فرهنگی امروز مرتفع خواهد شد افزود: برای توسعه فرهنگ دفاع مقدس و نمادهای این عرصه نمی توان به برگزاری همایش و نمایش بزرگ اکتفا کرد.

,

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اقدامات هنری در قالب جشنواره فانوس و جشنواره ادبی یوسف در جامعه برگزار می شود و در زمینه علمی آموزش علوم دفاع مقدس در قالب ۲ واحد درسی در دانشگاه ها برنامه ریزی شده است.

,

وی با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس و سوژه های ناب دفاع مقدسی در موزه و مرکز اسناد افزود: کتاب و تولید کتاب و ایجاد کتابخانه دفاع مقدس و تولید کتاب های استانی با زبان های زنده دنیا تولید می شود.

,

سجادی از رونمایی ۱۰ عنوان کتاب تا پایان هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تألیف کتاب‌های مرتبط با معارف دفاع مقدس شامل داستان، شعر، کتاب کودک و رمان در قالب یک نهضت عظیم فرهنگی در استان به راه افتاده و امیدواریم تا از ۱۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس که تا پایان سال رونمایی خواهد شد، ۱۰ عنوان تا پیش از پایان هفته دفاع مقدس معرفی شود.

,

وی افزود: در موضوع هنری در سال جاری اعلام جشنواره از ابتدای مردادماه صورت گرفته و تا ۱۵ شهریور ماه تعداد ۴۰۱ اثر هنری دفاع مقدسی دریافت شده است

,

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: پس از داوری ۳۳ اثربه عنوان برگزیدگان جشنواره در محورهای سینما و تلویزیون، فیلم داستانی، مستند، نماهنگ، ویدئو کلیپ و فیلنامه، هنرهای تجسمی، پوستر و نقاشی، هنرهای نماشی و تئاتر صحنه ای، موسیقی و سرود، پادکست صوتی انتخاب شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه