اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

نیازمند روحیه بسیجی برای حل مشکلات حوزه کار و تولید هستیم

نیازمند روحیه بسیجی برای حل مشکلات حوزه کار و تولید هستیم
کامران اصغری گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی باید در همه حوزه‌ها مخصوصا در کار و تولید به کار گرفته و تا بتوانیم سد تحریم‌ها را شکسته و به جایگاه واقعی برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کامران اصغری صبح امروز در نشست با مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران که با محوریت هفته دفاع مقدس در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد. ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در سنگر کار و تولید باید تلاش و فداکاری خون پاک شهدا را جبران کنیم

وی در ادامه خاطرنشان کرد که فرهنگ و روحیه بسیجی باید در همه حوزه‌ها مخصوصا در کار و تولید به کار گرفته و تا بتوانیم سد تحریم‌ها را شکسته و به جایگاه واقعی برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی را به ما می دهد تا یکبار دیگر درس ایثار و شهادت را مرور و از مدافعان انقلاب اسلامی در طی دفاع مقدس یاد کنیم.

,

این مسئول ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف جامعه دوشادوش یکدیگر در دفاع از کیان ایران اسلامی جانفشانی کردند که از میان آنها جامعه شریف کارگری نقش پررنگی در این جهاد فی سبیل الله داشته است ، نقش این قشر چه در عرصه پشتیبانی و تولید ادوات وتجهیزات نظامی و حضور میدانی غیر قابل انکار است.

,

در ادامه سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا نیز با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادآوری جایگاه و ارزش شهدای این راه وبا اشاره به خاطرات، سبک زندگی وسیره تمامی شهدا بویژه شهید شاخص کارگری استان شهید یزدانخواه پرداخت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا افزود: امروز شاهد برکات دفاع مقدس در بخش‌های مختلف جامعه ومنطقه هستیم، که این امر در حوزه تولید ملی باتوجه به همه تنگناها، تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی خود را بخوبی نمایان نموده است.

,
,
,

وی با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدای کارگری بویژه شهید شاخص استان نوروز علی یزدانخواه ، گفت: یکبار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب ،  راه این عزیران را در عرصه سرافرازی ایران اسلامی دنبال خواهیم کرد و جنگ اقتصادی را که دشمن طی سالهای اخیر به ما تحمیل نموده را با کار مضاعف و تلاش جهاد گونه در عرصه تولید و خودکفایی به فرصتی برای رشد و توسعه همه جانبه رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه