اخبار داغ

امام جمعه سرخس:

در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید کاری مانند دفاع مقدس انجام شود

در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید کاری مانند دفاع مقدس انجام شود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: یک صدایی و با هم حرکت کردن، جنگ ما را به پیش برد و امروز هم در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید کاری مانند دفاع مقدس انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و امامان جماعت سرخس صبح امروز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در این دیدار اظهار کرد: هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در بقای آن خون مطهر امام حسین علیه‌السلام به کمک ملت ما آمد.

,

وی افزود: هر جا عبادت باشد، جنگ هم است؛ در مساجد محراب داریم یعنی مسجد ما هم محل عبادت و هم محل حرب است و این دو جداپذیر نیستند.

,

امام جمعه سرخس بیان کرد: هجرت تاریخی امام رضا علیه‌السلام به ایران اسلامی زمینه ساز انقلاب اسلامی ما شد و آن حضرت با هجرت به ایران بذر محبت اهل بیت علیهم‌السلام را در دل ایرانیان کاشت.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه روحانیون ما در خط مقدم پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد، بال مهم نهاد مقدس بسیج و سپاه در کنار روحانیت قرار گرفت و انقلاب ما با این دو بال مهم جنگ را نیز اداره کرد.

,

وی ادامه داد: دفاع مقدس ما کاملا مردمی اداره شد و در پشت جبهه نیز این مردم بودند که به کمک رزمندگان آمدند و این شور و وحدت دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند.

,

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: یکی از خروجی‌های دفاع مقدس شخصیت‌ جهانی همچون سردار سلیمانی بود که مرام و رفتار او تبدیل به مکتب شد.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه وضعیت امروز ما وضعیت جنگی است و باید آرایش جنگی بگیریم، تصریح کرد: این وضعیت جنگی نیازمند کار تشکیلاتی است.

,

وی عنوان کرد: یک صدایی و با هم حرکت کردن، جنگ ما را به پیش برد و امروز هم در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید کاری مانند دفاع مقدس صورت گیرد.

,

امام جمعه سرخس بیان کرد: متاسفانه دروازه‌های تهاجم دشمن در فضای مجازی در دولت قبل به روی جوانان ما گشوده شد و امروز موشک باران تهاجم فرهنگی دشمن را در فضای مجازی شاهد هستیم.

,

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس نیز در این دیدار اظهار کرد: در طوفان تبلیغات دشمن بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان یاد و نام سیدالشهدا زنده است.

,

وی بیان کرد: تکلیف اقشار جامعه و به ویژه فعالان فرهنگی و انقلابی این است که یاد و خاطره شهادت و ایثارگری را در نسل‌های سوم و چهارم زنده نگه دارند و این درس دفاع مقدس و اربعین است.

,

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: محل اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل از مکانی به نام مسجد بود و مسجدی که در زمان جنگ بود، مسجد در تراز انقلاب اسلامی بود.

,

آذرکیش عنوان کرد: امروز دفاع مقدس و مسجد ما باید انقلابی باشد و نگاهشان به محرومیت‌ها باشد و این با کار تشکیلاتی و جبهه‌ای امکان پذیر است.

,

وی ادامه داد: اساس نظام تعلیم و تربیت ما در انقلاب اسلامی کار تشکیلاتی است و حتی جبهه ما در دفاع مقدس کار تشکیلاتی انجام داد.

,

فرمانده سپاه سرخس اضافه کرد: نگاه ما در برنامه‌های مسجد که خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی است باید کار تشکیلاتی باشد.

,

آذرکیش در پایان گفت: بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در شهرستان سرخس اجرایی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه