اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

دفاع مقدس درس عبرتی برای گردن‌کشان عرصه مبارزه با اسلام و انقلاب بود/ دشمن از ایمان، اراده و باور قلبی رزمندگان ما در ۸ سال مجاهدت سیلی خورد

دفاع مقدس درس عبرتی برای گردن‌کشان عرصه مبارزه با اسلام و انقلاب بود/ دشمن از ایمان، اراده و باور قلبی رزمندگان ما در ۸ سال مجاهدت سیلی خورد
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: دفاع مقدس درس عبرتی برای همه گردنکشان طول تاریخ بود، برای کسانی که برای غلبه بر اسلام به خیال خام خود پا به عرصه مبارزه گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز در آستانه هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه و مجاهدت های سربازان، بسیجیان و فرزندان خوب این مرز و بوم است. ۸ سال جنگ جلوه ای از عاشورا بود‌، غلبه بر دشمن با ایمان، اراده و باور قلبی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا افزود: دفاع مقدس درس عبرتی برای همه گردنکشان طول تاریخ بود، برای کسانی که برای غلبه بر اسلام به خیال خام خود پا به عرصه مبارزه گذاشتند. دشمن سیلی های پیاپی از فرزندان ایران در ۸ سال دفاع مقدس خوردند. دفاع مقدس برای همه ما فرهنگ شده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: زمانی که ایران در برابر همه جبهه کفر ایستاد، خداوند به ما عزت و آبرو داد، فرهنگ دفاع مقدس ثابت کرد هر جا کارگزار حکومتی در برابر جبهه کفر کرنش کرد و عقب نشست محکوم به فنا و تسلیم بود، همه کارگزاران ما باید با فرهنگ غنی دفاع مقدس در برابر استکبار بایستند.
,
 
,
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: کسانی که برای جهاد در راه خدا مخلصانه وارد عرصه شدند همان بسیجیانی بودند که ار دل مردم برخاسته و خود را برای نظام هزینه کردند. بسیج هر جا برای نظام و انقلاب مشکلی به وجود آمد با تمام توان وارد عرصه شد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه