اخبار داغ

برای کادرفنی بازی‌های پاراآسیایی بعداً تصمیم می‌گیریم؛

اسبقیان: تا پایان تورنمنت کیش درخدمت رضایی خواهیم بود/ رضایی سرپرستی رقابت‌های والیبال‌نشسته آسیا-اقیانوسیه را برعهده دارد

اسبقیان: تا پایان تورنمنت کیش درخدمت رضایی خواهیم بود/ رضایی سرپرستی رقابت‌های والیبال‌نشسته آسیا-اقیانوسیه را برعهده دارد
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: هادی رضایی سرپرستی رقابت‌های والیبال‌نشسته آسیا-اقیانوسیه را برعهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سیدمحمدشروین اسبقیان، رئیس این فدراسیون اظهار داشت: والیبال نشسته از تیم‌های قهرمان و پرافتخار فدراسیون و پارالمپیک است و در طول این سال‌ها، هادی رضایی برای موفقیت این رشته در میادین مختلف تلاش زیادی کرده. رضایی در پارالمپیک توکیو علاوه بر هدایت تیم ملی، سرپرستی کاروان را نیز بر عهده داشت که مانند همیشه شاهد کارنامه موفقی از او بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اسبقیان عنوان داشت: در حال حاضر به دنبال برنامه‌ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه هستیم که قرار است در آبان ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود. هادی رضایی سرپرستی کل مسابقات را برعهده دارد و به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این رویداد حضور خواهد داشت.
,
 
,
رئیس فدراسیون تصریح داشت: بر اساس تصمیم فدراسیون، انجمن و نیز خود هادی رضایی مقرر شد در رویداد آسیا و اقیانوسیه از ظرفیت‌های موجود در این رشته استفاده کنیم و بعد از این رقابت‌ها در خصوص کادرفنی برای رویداد مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی چین تصمیم گیری خواهیم کرد.
,
 
,
وی بیان داشت: تیم ملی ما به دلیل حضور در اردوهای متعدد به جهت آمادگی برای پارالمپیک کمی خسته است و نیاز به استراحت دارد اما در رویداد آسیا و اقیانوسیه شاکله اصلی همان تیم ملی است که در پارالمپیک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. با توجه به اهمیت بحث پشتوانه‌سازی در صورت لزوم از ظرفیت‌های جدید نیز بهره خواهیم برد.
,
 
,
رئیس فدراسیون در پایان گفت: افتخارآفرینی‌ها و تلاش‌های هادی رضایی، مربیان و تیم ملی والیبال نشسته بر کسی پوشیده نیست و ما همواره از این تیم برای حفظ دفاع از عنوان قهرمانی جهان و پارالمپیک حمایت می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه