اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای البرز:

کمیساریای عالی پناهندگان، واکسن کرونای اتباع خارجی البرز را تامین می‌کند/ زمان و نوع واکسن دانش‌آموزان ۱۲ الی ۱۷ ساله مشخص نیست

کمیساریای عالی پناهندگان، واکسن کرونای اتباع خارجی البرز را تامین می‌کند/ زمان و نوع واکسن دانش‌آموزان ۱۲ الی ۱۷ ساله مشخص نیست
مهرداد بابایی گفت: در ستاد ملی کرونا موضوع واکسیناسیون اتباع خارجی مطرح و قرار شد کمیساری‌های عالی پناهندگان واکسن آنها را تامین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد کرونای البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه از روز شنبه تمام شهرستان های استان از وضعیت قرمز خارج شد، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در حال حاضر وضعیت کرونایی ۶ شهرستان البرز نارنجی و طالقان زرد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی افزود: روند رو به نزول بیماری کرونا در البرز با ملایمت ادامه دارد اما مردم باید در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دقت کنند. همچنین از روز گذشته اعلام شد افراد ۱۸ سال به بالا می توانند نسبت به تزریق واکسن ثبت نام و اقدام کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان متولد مهر ۸۲ تا ۸۳ هم می توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند، اظهار داشت: خوشبختانه در استان البرز رکورد تزریق ۴۳ هزار واکسن زده شد، مراکز جدیدتری اضافه می شود و در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ هزار واکسن زریق شده است.
,
 
,
بابایی تصریح کرد: ۹۰۰ هزار نفر حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده و تمام افراد واجد شرایط مشمول تزریق واکسن می شوند، البته در حال حاضر برای افراد ۱۸ ساله واکسن سینوفارم تزریق می شود. واکسن اسپوتنیک هم در حال شارژ شدن است اگر چه مردم می توانستند آسترازنکا هم تزریق کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه زمان و نوع واکسن دانش‌آموزان ۱۲ الی ۱۷ ساله هنوز مشخص نشده است، گفت: در ستاد ملی کرونا موضوع واکسیناسیون اتباع خارجی مطرح و قرار شد کمیساری های عالی پناهندگان واکسن آنها را تامین کنند، در نتیجه به زودی تکلیف این افراد هم مشخص می شود.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه