اخبار داغ

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان:

۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد

۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد
حجت الاسلام غلامی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین ۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد که در این رزمایش ۱۲۰ بسته معیشتی با همکاری دارالقرآن و خیران تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی یک میلیون تومان است که در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان برای تهیه این تعداد بسته معیشتی هزینه شده است.

,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در استان خبر داد و عنوان کرد: همزمان با روز اربعین این مراسم در همه شهرهای استان برگزار می شود که هیات های عزاداری و اقشار مختلف مردم به یاد پیاده روی اهل بیت امام حسین(ع) مسافتی را با مداحی و عزاداری طی می کنند.

,

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: همچنین همزمان با ایام اربعین مسابقات فرهنگی از جمله زیارت اربعین و چرایی برپایی اربعین در استان برگزار می شود که علاقمندان می توانند در این مسابقات فرهنگی شرکت نمایند.

,

وی با اشاره به حضور مُبلغ در فضای مجازی گفت: در حال حاضر ۵۰۰ مُبلغ در فضای مجازی فعالیت دارند و برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی، رفع شبهات و سوالات دینی توسط مُبلغین پاسخ داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه