اخبار داغ

شهردار فردیس:

۲۰ سال بلاتکلیفی سند مجتمع ۱۱۲ واحدی ارتش در فردیس، مردم را کلافه کرد/ عدم انجام تعهدات شهرک‌ساز به شهرداری موضوع را به دادگاه کشاند

۲۰ سال بلاتکلیفی سند مجتمع ۱۱۲ واحدی ارتش در فردیس، مردم را کلافه کرد/ عدم انجام تعهدات شهرک‌ساز به شهرداری موضوع را به دادگاه کشاند
محمدرضا آژیر گفت: متاسفانه مردم شهرک ناز قریب به ۲۰ سال اسیر عدم انجام تعهدات شهرک ساز در حق دولت و شهرداری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار فردیس درباره مشکل ساکنان مجتمع ۱۱۲ واحدی بتاجا که از سال ۸۰ تا کنون سند خود را دریافت نکرده اند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه مردم شهرک ناز قریب به ۲۰ سال اسیر عدم انجام تعهدات شهرک ساز در حق دولت و شهرداری شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدرضا آژیر افزود: شهرداری امکان صدور پایان کار برای ساکنان شهرک نزاجا را ندارد، البته موضوع با اداره راه و شهریازی مطرح شده و در دادگاه در حال پیگیری است، منتظریم تعهداتی که شهرک ساز در برابر دولت و شهرداری داشته از منابع اراضی تامین شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: شهرداری باید اجازه دستگاه قضائی را داشته باشد تا در نهایت بتواند پایان کار مردم شهرک بتاجا را صادر کند، در این سال ها با توجه به اینکه شهروندان در مجتمع مذکور سکونت دارند خدمات ارائه شده و بخشی از تعهدات شهرک ساز که تحداث معابر بود را هم شهرداری انجام داده است.
,
 
,
آژیر تصریح کرد: درباره پایان کار با توجه به اینکه اجرای قانون در اولویت قرار دارد موظف هستیم که در سیستم قضائی موضوع را پیگیری کنیم و امیدواریم اگر به نتیجه برسد مشکل اهالی حل شود. متاسفانه سال های گذشته توافقاتی بین دستگاه های فرادستی با شهرک سازهای شخصی یا دولتی انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه