اخبار داغ

نظری‌افشار: قهرمانی آسیا بهترین زمان برای جوانگرایی در تیم ملی والیبال بود

نظری‌افشار: قهرمانی آسیا بهترین زمان برای جوانگرایی در تیم ملی والیبال بود
بازیکن سابق تیم ملی والیبال با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی گفت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا بهترین زمان برای جوانگرایی در تیم ملی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از کسب مقام قهرمانی آسیا از سوی ملی‌پوشان والیبال ایران و کسب سهمیه جهانی، فرهاد نظری‌افشار در این‌باره گفت: به کادر فنی، بازیکنان و خانواده والیبال از صمیم قلب تبریک می‌گویم و از این اتفاقی تاریخی بسیار خرسندم. هجمه و فشار زیادی بر روی تیم بود به ویژه پوست‌اندازی، ورود بازیکنان جوان و حضور مربی ایرانی در راس تیم با انتقاداتی همراه بود. اما بازیکنان به زیبایی در کنار هم جا افتادند، یکدل شدند و قهرمانی آسیا را به مردم هدیه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در بیان دلایل قهرمانی و یک‌دستی تیم ایران در ژاپن، افزود: عطایی آشنایی زیادی با روحیه بازیکنان داشت و قبلا هم با این ترکیب کار کرده بود. بازیکنان جوان نیز انگیزه بالایی برای اثبات خود در تیم ملی داشتند. همین اتفاقات باعث شد به راحتی قهرمان آسیا شویم و حریفان سنتی‌مان را در آسیا شکست دهیم.

,

بازیکن سابق تیم ملی درباره حضور مربی ایرانی در راس تیم ملی، تصریح کرد: فکر می‌کنم پس از جوان‌گرایی در تیم ملی این بهترین زمان برای حضور مربی داخلی بود. خدا رو شکر بهروز عطایی و همکارانش ثابت کردند مربیان ایرانی چیزی از مربیان خارجی کم ندارند.

,

نظری‌افشار درباره کار دشوار ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان 2022 روسیه، افزود: سطح مسابقات جهانی با مسابقات آسیایی بسیار متفاوت است. قدرت‌های دنیا هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند. بیشتر تیم‌ها در اروپا بازی‌های تدارکاتی داشتند و به تدریج بازیکنان توانمندی را به بدنه تیم‌ها اضافه کردند. به همین دلیل نباید انتظار خیلی بالایی از تیم ایران داشت. باید به این بازیکنان فرصت داد تا در کنار هم باشند و تجربه کسب کنند تا در سال‌های آینده نتیجه بگیرند.

,

وی در پاسخ به این سئوال که بازیکنان جوان تیم ملی چگونه باید آمادگی خود را برای مسابقات جهانی روسیه حفظ کنند، بیان داشت: دوری از مسائل حاشیه‌ای و انجام تمرینات بدنسازی هدفمند از فاکتورهای حفظ آمادگی در بلند مدت است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه