اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

دفاع مقدس درس آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب محمدی (ص) را برای جهانیان به ارمغان آورد

دفاع مقدس درس آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب محمدی (ص) را برای جهانیان به ارمغان آورد
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب محمدی (ص) و اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را برای جهانیان به ارمغان آورده است بیان کرد: از این رو عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی  فقیه در استان مرکزی در آیین تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی گفت: ملت ایران با حماسه آفرینی خود در دفاع مقدس بار دیگر فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی اظهار کرد: دفاع مقدس سرمایه ارزشمند ملت ایران و همچون گنجینه ارزشمندی در اختیار است که می توان صدها سال از این گنجینه ارزشمند بهره برداری کرد.

,

وی ادامه داد: پیروزی ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت حماسه آفرینی ها و به کارگیری تجربیات دفاع مقدس است و لذا امروز برای پیشرفت کشور توسعه، تعمیق و گسترش شجره طیبه دفاع مقدس باید مورد توجه باشد.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس در کشور باید روزبه روز توانمند و قوی باشد افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند در این خصوص است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

,

دری نجف آبادی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه انگیزی و فتنه آفرینی به دنبال فراموشی ارزش ها و تحریف دفاع مقدس هستند و امروز هوشیاری ملت نسبت به توطئه های دشمنان یک امر لازم و ضروری است.

,

نماینده ولی  فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب محمدی (ص) و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را برای جهانیان به ارمغان آورده است بیان کرد: از این رو عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

وی یادآور شد:  بیش از ۷۰ هزار رزمنده از نقاط مختلف استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۶ هزار جانباز و یک هزار و ۷۰۰ آزاده برگ‌های سبز درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند.

,

امام جمعه اراک افزود: استان مرکزی با برگزاری کنگره نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید اقدامات بزرگی در حوزه ایثار ، جهاد و شهادت انجام داده و در این حوزه پیشگام است.

,

دری نجف آبادی گفت: خوشبختانه به همت فرماندهی سپاه روح الله و ستاد کنگره شهدا رودخانه با عظمت ایثار و شهادت با قوت در جریان است و همه باید برای استمرار آن تلاش کنند.

,

نماینده ولی  فقیه در استان مرکزی  با تاکید بر اینکه پیشکسوتان جهاد و مقاومت سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند و امروز باید در عرصه های مختلف و توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی موثر داشته باشند افزود: چراکه پاسداری از ارزش های اسلامی وظیفه همگانی است.

,

وی خاطرنشان کرد: وحدت و هم افزایی حول ولایت فقیه و مشارکت برای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی یک ضرورت مهم است و همه باید به آن توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه