اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه:

میزان مصرف سالانه گندم در کرمانشاه بیش از ۲۴۵ هزار تن است

میزان مصرف سالانه گندم در کرمانشاه بیش از ۲۴۵ هزار تن است
ماشاالله ارویسی گفت: میزان مصرف سالانه گندم در استان کرمانشاه بیش از ۲۴۵ هزار تن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تولید امسال گندم در استان کرمانشاه ۴۲۳ هزار تن بود که ۵۰ هزار و ۸۰۰ تن خرید توافقی و مابقی خرید تضمینی بوده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم پنج هزار تومان به ازای هر کیلوگرم بوده، افزود: مطالبات گندمکاران استان بطور کامل و صد درصدی پرداخت شده است.

ارویسی تصریح کرد: هزینه های خرید توافقی گندم هم توسط کارخانه های تولید ماکارونی و به صورت نقدی از کشاورزان مناطق گرمسیری خریداری شد.

وی عنوان کرد: میزان مصرف سالانه گندم در استان کرمانشاه بیش از ۲۴۵ هزار تن است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: گندم مازاد بر مصرف استان بر اساس برنامه حمل شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان های نیازمند گندم از جمله تهران، قم، البرز، اصفهان، بوشهر، سیستان، چهارمحال و ... حمل می شود.

ارویسی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه ۱۶ کارخانه تولید آرد وجود دارد که ۱۴ کارخانه فعال بوده و از کیفیت مطلوبی برخورد هستند.

وی افزود: اکثر کارخانه های استان کرمانشاه به بروزترین دستگاه های تولید آرد دنیا مجهز هستند و حتی  آرد را به خارج از استان هم صادر می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه