اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج:

۱۰۰۰ ایده به نمایشگاه "تا ثریا" در البرز ارسال شد/ جذب سرمایه برای ایده‌های اشتغال‌زامحور رویداد است

۱۰۰۰ ایده به نمایشگاه "تا ثریا" در البرز ارسال شد/ جذب سرمایه برای ایده‌های اشتغال‌زامحور رویداد است
حمداله جمشیدی گفت: قریب به هزار ایده در سایت رویداد "تا ثریا" ثبت نام شده که طی چندین مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس دانشگاه علمی کاربردی قند کرج در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه جذب سرمایه گذاری برای ایده های برتر دانش بنیان"تا ثریا"در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رویداد "تا ثریا" عمدتا یک نمایشگاه سرمایه گذاری است که ایده های زیادی در بین دانشجویان و پژوهشگران وجود دارد به علت اینکه امکان سرمایه گذاری نیست همانجا مقفول می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حمداله جمشیدی ادامه داد: عمده ترین هدف این نمایشگاه این بوده است که به ایده های خوب که به هر دلیلی نتوانستند تجاری سازی شوند کمک کند که تجاری سازی شوند.
,
 
,
وی افزود: در همین راستا فراخوانی در سطح کشور منتشر شد و چیزی نزدیک به هزار ایده و به طور دقیق ۹۲۷ ایده داخل سایت ثبت نام شده است که طی چندین مرحله مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۱۲۵ ایده قابلیت تجاری سازی داشتند که به این نمایشگاه دعوت شدند.
,
 
,
رییس دانشگاه قند کرج تصریح کرد: سرمایه گذاران خطر پذیر نیز به رویداد "تا ثریا" دعوت شدند و این نمایشگاه ظرفیتی لست برای اینکه ایده های این چنینی تجاری سازی و موجب اشتغال زایی شوند.
,
 
,
جمشیدی گفت: نزدیک به ۳۹ ایده مربوط به دانشگاه علمی کاربردی است و بقیه ایده ها از سراسر کشور هستند، این ایده هم برای دانشگاه علمی کاربردی و هم صاحبان صنعت و پژوهشگرانی که ممکن است مربوط به دانشگاه علمی کاربردی هم نباشند ولی محوریت با دانشگاه علمی کاربردی است.
,
 
,
وی افزود: همه این ایده ها قابلیت تجاری سازی دارند کمبودی به نام سرمایه گذار وجود دارد در این دور روز سرمایه گذارانی که اینجا هستند از این ایده ها بازدید می کنند هر کدام از این طرح ها و ایده ها مورد نظرشان بود بعد از بازدید انتخاب کرده و با آن ها قرارداد منعقد می کنند و نهایتا به کارآفرینی و سرمایه کذاری منتهی می شود.
,
 
,
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: این اولین رویداد تا ثریا است برای پشتیبانی و سرمایه گذاری از طرح ها و ایده هایی است که هنوز سرمایه گذاری و تجاری سازی نشده اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/


 
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه