اخبار داغ

معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

اجرای ۸ پروژه بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان

اجرای ۸ پروژه بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان
جواد یوسفی، معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هشت پروژه بزرگ رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان در حال اجرا است که به زودی به اتمام می‌رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هر سه سال  نقاط حادثه خیز شناسایی می‌شوند که شناسایی نقاط حادثه خیز در استان زنجان به سال 96 بر می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه هشت پروژه در زمینه رفع نقاط حادثه خیز در دست اجرا است، افزود:  نقطه حادثه خیز نورین – زرین‌آباد، پل مرسون و پل جمال‌زاده در شهرستان خرم‌دره جزو این هشت پروژه محسوب می‌شوند.
,
 
,
این مسئول از شناسایی 99 نقطه حادثه خیز در سال 97 خبرداد و گفت: از این تعداد 47 نقطه پر تصادف و مابقی عادی بود.
,
 
,
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: برای شناسایی نقاط حادثه خیز جدید آمار تصادفات جاده‌های استان بررسی و این نقاط با نظرات کارشناسی انتخاب و نسبت به رفع مشکل آنها اقدام می‌شود.
,
 
,
یوسفی ادامه داد: پس از بررسی کارشناسی نقاط حادثه خیز صورت وضعیت به مرکز برای تصویب ارسال می‌شود که در صورت نهایی شدن منابع لازم برای حل مشکل این نقاط اختصاص می‌یابد.
,
 
,
وی بیان داشت: نقاط پر تصادف راه‌های روستایی استان نیز شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنها با اختصاص بودجه لازم اقدام می‌شود اگر چه گاهی محدودیت‌های مالی در این زمینه وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه