اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

اسناد ننگین آمریکایی‌ها را اسلام سیاسی بر باد داد

اسناد ننگین آمریکایی‌ها را اسلام سیاسی بر باد داد
سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه اسناد ننگین آمریکایی‌ها را اسلام سیاسی بر باد داد، گفت: اندیشه امامین انقلاب اسلامی از مسیر قرآن کریم، ولایت و ائمه اطهار (ع) نشات گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار رضا پورشمسی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان یزد با اشاره به اجر و پاداش قرائت زیارت اربعین، گفت: در روایتی آمده که از نشانه‌های مؤمن پنج چیز است که یکی از آن قرائت زیارت اربعین در روز اربعین حسینی می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه خدای متعال مسیر جهان هستی را مسیر ولایت قرار داده است، افزود: کسانی می‌توانند سعادت دنیا و آخرت خود را به‌خوبی بپیمایند که در مسیر ولایت حرکت کنند.

,

وی اذعان داشت: اندیشه امامین انقلاب اسلامی از مسیر قرآن کریم، ولایت و ائمه اطهار (ع) نشات گرفته و همین مسئله سبب پیشرفت جمهوری اسلامی در طی بیش از چهل سال گذشته تاکنون بوده است.

,

پورشمسی اضافه کرد: این افتخار بسیار بزرگ برای مسلمانان است که خون مطهر شهدا و اندیشه‌های ناب امامین انقلاب اسلامی ما را در مسیر رشد و پیشرفت و نابودی تمام توطئه‌های دشمنان قرار دارد.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها از انتشار سند 2030، گفت: آنها با این سند به دنبال برابری جنسی بین مردان و زنان بودند و آن زمان خواهر و برادر وجود نداشت و همه با هم برابرند و همین سند را در بحث آموزش‌وپرورش دنبال می‌کردند اما خودشان به این مسئله اذعان داشتند که در جریان طراحی سند 2030 به علت تولد قطب جدیدی از قدرت در جهان هستی به نام اسلامی سیاسی نمی‌توانیم به اهداف خودمان دست یابیم.

,

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در سند 2050 خود به مسئله اشاره می‌کنند که آینده دنیا به چند قطب تقسیم خواهد شد که یکی از آن، اسلام سیاسی است و خودشان برای تفکر امامین انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و می‌دانند که با یک پدیده قدرتمند در جهان روبه‌رو خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه