اخبار داغ

رئیس بنیاد مستضعفان:

موافق توسعه واحد ریسندگی یزد هستم/ قدیمی‌ترین ریسندگی یزد به بورس می‌پیوندد

موافق توسعه واحد ریسندگی یزد هستم/ قدیمی‌ترین ریسندگی یزد به بورس می‌پیوندد
فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: موافق توسعه کارخانه ریسندگی سلک باف یزد، وابسته به بنیاد مستضعفان هستیم اما معتقدم این اتفاق باید از مسیر بورس رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، پرویز فتاح در مراسم افتتاح طرح توسعه کارخانه ریسندگی و بافندگی سلک باف یزد با اشاره به اینکه این کارخانه یکی از قدیمی‌ترین واحدهای ریسندگی یزد به شمار می رود، اظهار داشت: این کارخانه تا چندی پیش زیان‌ده بود اما اکنون به سودهی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: با راه اندازی خط جدید که ظرفیت تولید هزار تن پنبه در سال را دارد، سوددهی این کارخانه امسال به 320 میلیارد تومان خواهد رسید و اگر این روند سوددهی سه سال استمرار یابد، کارخانه می تواند وارد بورس شود.

,

فتاح با اشاره به درخواست برای توسعه بیشتر این کارخانه بیان کرد: اگر کارخانه وارد بورس شود و بخشی از سهام آن به مردم واگذار شود، با پولی که مجموعه تزریق می شود، طرح توسعه را اجرا خواهیم کرد.

,

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مواد اولیه این کارخانه به طور کامل در داخل تامین می شود، یادآور شد: از نخ تولیدی در این کارخانه در صنعت چادر مشکی، لباس بچه و انواع پوشاک استفاده می شود.

,

فتاح عنوان کرد: این کارخانه از واحدهای تولیدی خوشنام یزد بوده اما دچار تلاطم‌های مدیریتی شده ولی با تغییر شرایط، اکنون شرایط رضایت‌بخش است و همه این اتفاقات خوب در شرایط تحریم، کرونا و تورم رخ داده است.

,

وی تصریح کرد: وضعیت معیشت کارگران نیز برای ما بسیار حائز اهمیت است زیرا کارگران اصلی‌ترین رکن تولید هستند و همه باید کمک کنیم و با همکاری یکدیگر، فکری اساسی برای معیشت کارگران کنیم تا معیشت آنها از تورم عقب نماند.

,

فتاح در مورد تاخیر در راه اندازی این خط نیز اظهار داشت: برای ایجاد خط جدید، خرید ماشین آلات انجام شده بود اما از گمرک ترخیص نمی شد که این مشکل با ورود دادستان و دادگستری یزد حل شد و پس از ترخیص از گمرک، به سرعت توسط مهندسان ایرانی نصب و راه اندازی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه