اخبار داغ

رئیس اتحادیه خواروبار تربت‌حیدریه:

۱۲۰ واحد صنفی مواد خوراکی تربت‌حیدریه اعلام ورشکستگی کردند

۱۲۰ واحد صنفی مواد خوراکی تربت‌حیدریه اعلام ورشکستگی کردند
مصطفوی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون ۲۶۰ واحد صنفی جدید در این خطه شروع به فعالیت کردند و در مقابل ۱۲۵ واحد به دلیل ناتوانی در رقابت با هم صنفی‌ها و به خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورشکست شده و بساط کسب و کار خود را برچیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین مصطفوی، رئیس اتحادیه خواروبار تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از ابتدای پارسال تاکنون 260 واحد صنفی جدید در این خطه شروع به فعالیت کردند و در مقابل 125 واحد به دلیل ناتوانی در رقابت با هم صنفی‌ها و به خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورشکست شده و بساط کسب و کار خود را برچیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان این‌که اکنون این اتحادیه ۹۶۵ واحد را در رسته‌های همگون شامل خواروبار، عمده فروشی مواد خوراکی، لبنیات و گیاهان دارویی تحت نظارت خود دارد، گفت: با رشد قارچ گونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مخالفتی داریم، اما رفتارهای انحصاری آنها توان رقابت را از همکاران صنفی ما سلب کرده‌است.

,

مصطفوی گفت: صاحبان اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اختیار ورود مواد اولیه و تولید کالا را در دست خود دارند و بر این اساس با وجودی که باید کالا را به مراتب ارزانتر از دیگر هم صنفان عرضه کنند، اما در عمل این‌گونه نیست و با تبلیغات فریبنده مشتریان را به سمت خود می‌کشانند.

,

رییس اتحادیه خواروبار شهرستان تربت‌حیدریه افزود: با توجه به این که رییس جمهور محترم دارای پیشنیه قضایی هستند و همچنین با شعار مبارزه با فساد برگزیده شدند، از اینشان درخواست دارم، نسبت به انجام یک برخورد قاطع و منطقی با این شبکه‌های اقتصادی سازماندهی شده، به داد هم صنفی‌های عزیز ما در سرتاسر کشور برسند زیرا این مشکل خاص این خطه نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه