اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

استاندار جدید زنجان باید قدم‌های بلندی برای اشتغال و توسعه استان بردارد/ از مدیر ارشد استان کار و مدیریت می‌خواهیم

استاندار جدید زنجان باید قدم‌های بلندی برای اشتغال و توسعه استان بردارد/ از مدیر ارشد استان کار و مدیریت می‌خواهیم
خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اولویت‌هایی که استاندار آینده زنجان باید به آن توجه کند، گفت: استاندار بعدی زنجان باید قدم‌های بلندی برای توسعه استان و معیشت مردم بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص ویژگی‌هایی که استاندار جدید زنجان باید داشته باشد، اظهار کرد: این را باید بگویم که بنده در خصوص معیارها نظر می‌دهم و در اینکه چه کسی انتخاب شود دخالت نمی‌کنم چرا که دولت استاندار را تعیین می‌کند اما در قدم اول استاندار جدید زنجان باید فردی توانمند بوده و اولویت‌های امروز استان و جامعه را بداند و بشناسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه استاندار زنجان باید توان کار و مدیریت را داشته باشد، ابراز کرد: استاندار باید همراه با دولت سیزدهم و کابینه باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: ما احساس می‌کنیم که زنجان نیروهای خوبی دارد و اولویت نیز بومی باشد، بهتر خواهد بود. اگر فرد منتخب از خود زنجان باشد چه بهتر اما اگر از زنجانیهای خارج از استان باشد نیز بهتر است.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در انتخاب استاندار زنجان مهم شخص(بومی یا غیربومی) نیست، گفت: مهم معیارهاست یعنی فرد باید بتواند قدم‌های بلندی در رابطه با اولویت‌های جامعه و توسعه استان، معیشت مردم، اشتغال و مسائل مهم و اولویت دار استان بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه