اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری خبرداد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس
منوچهر ذوالفقاری گفت: به جهت گرامیداشت چهل‌و‌یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در ۲۱ قالب در این استان اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه شهرکرد، اظهارکرد: به جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و ۱۰۰ برنامه در ۲۱ قالب در این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس شامل رونمایی از کتاب، همایش، یادواره شهدا، جشنواره، شب شعر، تولید نشریات و اثر هنری، تکریم خانواده شهداء، مسابقه‌های فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، کمک‌های مؤمنانه و نشست‌های بصیرتی هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: اجرای رژه موتوری، رونمایی از ۲۷ عنوان کتاب دفاع مقدس برپایی شب خاطره‌گویی سرداران و فرماندهان چهارمحال و بختیاری، ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته هستند.

ذوالفقاری عنوان کرد: همچنین رونمایی از ادوات و تجهیزات جدید نظامی در محوطه موزه فرهنگی دفاع مقدس، برپایی مرحله استانی مسابقات فانوس و تئاتر سنگر، رونمایی از ماکت جدیدترین مقاله‌های تدوین شده در دانشنامه دفاع مقدس استان و رونمایی از تئاتر صحنه دفاع از دیگر برنامه‌هایی هستند که همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نشست‌های هم‌اندیشی با نویسندگان دفاع مقدس، رونمایی از نماهنگ میهن حماسه‌ساز، برپایی نمایشگاه‌های مجازی عکس و پوستر و تجلیل از نویسندگان و راویان دفاع مقدس، نیز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال‌ و بختیاری اضافه کرد: نشست‌های بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های بسیج، فضاسازی شهری و روستایی متناسب با ایام ماه صفر، تولید محتوای فضای مجازی، دیدار با خانواده شهداء و معرفی شهدای زن چهارمحال و بختیاری در قالب کتاب صوتی از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس امسال در استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه