اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس یکی از زیباترین عرصه‌های تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

دفاع مقدس یکی از زیباترین عرصه‌های تاریخ جمهوری اسلامی ایران است
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: دفاع مقدس یکی از زیباترین عرصه‌های تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که بصیرت، شهادت‌طلبی، ایستادگی، ولایت‌مداری، ایثار و از جان گذشتگی به زیباترین شکل ممکن در آن تجلی پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی همزمان شده است و بسیار مهم است که افتخارات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ایرانی در هشت سال جنگ تحمیلی به تاسی از رشادت‌های امام حسین (ع) و 72 یار باوفای ایشان افتخارات و بالندگ‌های بسیاری آفریدند، افزود: این مجاهدان از مال و جان خود ایثار کردند تا ایران و اسلام در برابر دشمن متجاوز آسیبی نبیند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دفاع مقدس یکی از زیباترین عرصه‌های تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که بصیرت، شهادت‌طلبی، ایستادگی، ولایت‌مداری، ایثار و از جان گذشتگی به زیباترین شکل ممکن در آن تجلی پیدا کرد.

نکونام عنوان کرد: این روزها که روزهای ابتدایی روی کار آمدن دولت سیزدهم است باید علاوه بر تلاش برای یاری این دولت جدید سعی شود مطالبه‌ها از آن واقع‌بینانه و معقول باشد، با درک شرایط دولت و درس گرفتن از معنویت و شهادت‌طلبی رزمندگان، می‌توان راه آنان را ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق تربیت نسل مجاهد و مقاوم و هچنین قرار گرفتن در مسیر صحیح، تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت از تعدادی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به‌صورت نمادین و به نمایندگی از ۲۰ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های شهدای شاخص استان در عرصه‌های مختلف قدردانی شد.

در این  آیین همچنین از ۲۷ عنوان آثار فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری شامل 16 عنوان کتاب، 9 عنوان کتاب صوتی و دو عنوان تاریخ شفاهی رونمایی شد.

در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، سخنان رییس‌جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس پخش شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه