اخبار داغ

مسئول کارگروه زیرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا:

اجرای ۱۸۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در گلستان

اجرای ۱۸۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در گلستان
زرگری گفت: در طول چهار سال گذشته قرارگاه پیشرف و آبادانی سپاه نینوا ۱۸۰ پروژه اجرایی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، موسی الرضا زرگری در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در طول چهار سال گذشته موفق به اجرایی ۱۸۰ پروژه در سطح استان گلستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان, گلستان ما,

مسئول قرارگاه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در ۱۹ روستا اقداماتی در رابطه با تامین آب شرب توسط قرارگاه داشتیم که براساس آن ۳۳ کیلومتر اجرای پروژه شبکه آبرسانی انجام شد.

,

زرگری تاکید کرد: پنج مورد بازسازی چشمه آب، ۹ مورد ساخت مخزن بتنی و فلزی و ایجاد یک مورد ایستگاه پمپاژ آب در طول این مدت در دستور قرار گرفته است.

,

وی گفت: در راستای تامین آب کشاورزی و استفاده بهینه از آب هشت کیلومتر احداث کانال بتنی، پنج کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی با لوله، دو مورد ایستگاه پمپاژ و سه مورد نیز حفر و تجهیز چاه کشاورزی را اجرا کردیم.

,

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد یک کیلومتر کانال بتنی برای دفن فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است و  ساخت مدرسه ۶ کلاسه و یک عدد مدرسه یک کلاسه و ۳۱ مورد نیز تعمیر مدرسه در نقاط محروم و روستایی استان از دیگر اقدامات ما به شمار می‌رود.

,

زرگری بابیان اینکه ساخت ۵۳ خانه محروم و ۱۳ خانه عالم در روستاهای استان از دیگر اقداماتی است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در سطح استان انجام داده است.

,

وی بیان کرد: ساخت سه مورد مسجد و مجموعه فرهنگی  و ایجاد دیوار بتنی به طول و ارتفاع هفت متر برای جلوگیری از تخریب منازل مسکونی از در طول چهار سال گذشته انجام شده است.

,

مسئول قرارگاه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستانادامه داد: حمام ضد کنه در جهت بهره برداری دامداران و طراحی پل جهت عبور و مرور و تامین برق روستائیان نیز از اقدامات قابل توجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه