اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد؛

راه‌اندازی پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران در چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران در چهارمحال و بختیاری
سید حفیظ الله فاضلی گفت: اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران در چهارمحال و بختیاری برای اولین بار در کشور در این استان راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران در چهارمحال و بختیاری برای اولین بار در کشور در این استان راه اندازی شد.

وی افزود: راه‌اندازی این پایگاه ثابت واکسیناسیون به منظور حفظ سلامت کارگران در برابر بیماری کرونا و تعطیلی در کارگاه‌های مشمول قانون کار، است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم‌اکنون کارگاه‌های بزرگ صنعتی استان با تعداد ۸ هزار کارگر در برابر بیماری کرونا واکسیناسیون شدند.

فاضلی ادامه داد: اولین پایگاه ثابت تجمیعی واکسیناسیون کارگران در چهارمحال و بختیاری به صورت تجمیعی و با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بسیج کارگری استان در محل قطب صنعتی شهرکرد واقع شده و پیش ‌بینی می‌شود روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از کارگران در این پایگاه واکسیناسیون شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این استان ۱۱۰هزار کارگر در ۱۲ هزار کارگاه مشمول قانون کار مشغول کار هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه