اخبار داغ

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در لنده مطرح شد؛

ایران‌هراسی نسخه شوم دشمنان برای جلوگیری از اقتدار و عظمت ایران است/ دفاع مقدس جلوه‌ای فداکاری و رشادت است+تصاویر

ایران‌هراسی نسخه شوم دشمنان برای جلوگیری از اقتدار و عظمت ایران است/ دفاع مقدس جلوه‌ای فداکاری و رشادت است+تصاویر
در مراسمی با حضور مسولان شهرستان لنده از ۱۵۰نفر از رزمندگان این شهرستان که در دفاع مقدس حضور داشتند تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، همزمان با 31شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تکریم و تجلیل از 150نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و اعضای شورای تامین و اداری و سایر اقشار مختلف بسیج  در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)  این شهر تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند تا امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.
وی افزود: آنچه امروز نیاز جامعه ما است بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل جوانی است که در صحنه های دفاع مقدس نبودند ولی تشنه حقایق و رشادت های رزمندگان برای ایثار و از خود گذشتگی هستند.

,
,

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: امروز خدمت به آحاد مردم به عنوان یکی از شاخص های اصلی برای خدمت بی منت به مردمی است که در تمام عرصه ها یار ویاور نظام هستند.
در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده گفت: روزهای آغازین انقلاب بود که سلطنت طلب ها، منافقین، گروه های ضد انقلاب دست به تحرکاتی زدند و نسبت به بمب گذاری و ترور افراد و اشخاص مختلف نظام اقدام کردند.

,
,

, ,

وی افزود: تازه انقلاب ما در حال تشکیل و توان افزایی برای خدمت به آحاد مردم بود که عروسک خیمه شب بازی ایادی آمریکا صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق جنگی نا برابر را بر ما تحمیل کرد که با رشادت ها و اقدامات بی دریغ رزمندگان مواجه شد.

تورج رزمجو گفت: رشادت ها و حماسه آفرینی رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ فردی پوشیده نیست چرا که رشادت ها و حماسه های این ملت در هیچ برهه ای از زمان فراموش شدنی نیست.

رزمجو افزود: کشورهای شمالی ما روزی جزئی از خاک ما بودند ولی به دلیل بی عرضگی حاکمان آن روز این خاک از ما جدا گردید ولی در دفاع مقدس با وجود هجمه بیش از ٧٠کشور جهان ایران با هدایت های عالمانه امام خمینی(ره) و فرماندهان ما در دفاع مقدس ذره ای از خاک ما تصرف نشد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: ایران هراسی نسخه شوم دشمنان برای پیشگیری از فراگیر شدن اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که الحمدالله این اقتدار روز به روز در حال تعمیق است.

,
,
,
,
,
,
,



این مسئول بیان کرد:امروز به برکت نفس قدسی امام راحل و رهنمون های عالمانه مقام معظم رهبری و اقتدار روز افزون نیروهای مسلح ما ایران اسلامی به بهترین جایگاه در جهان رسیده است که این عزت و افتخار را مدیون شهدا و رزمندگان و مدافعین حرم می دانیم.

رزمجو ادامه داد: ایثارگران در کشور گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس هستند که امروز نفس آنان برای کشور برکت است.

, ,
,
,
,
,
در ادامه نیز حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه ای از ایثار و رشادت های شاهدان شهیدی است که با تقدیم خون خویش امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.
,

وی افزود: مقام شهید در بهشت آن قدر مهم است که در بهشت هشت درب دارد که یکی از باب های آن مخصوص شهیدان است که ارزش و منزلت جایگاه شهیدان را نشان می دهد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: صداوسیما و همه مراکز فرهنگی باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت لازم را داشته باشند و با شیوع بیماری کرونا بیشتر هجمه های فرهنگی و شبیخون های مختلف دشمن افزایش یافته است.

وی گفت: رسالت امروز حرکت جهادی در حوزه فرهنگ و شهادت است که سیره و روش شهدا باید در جامعه تبیین شود.

محمودی اصل گفت: توجه به اصل ولایت فقیه یکی از مواردی است که باید حتما مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که مهمترین تاکید شهدا دفاع از ولایت بوده است.

,
,
,
,
,
,
,



امام جمعه شهرستان لنده افزود: توجه به رعایت پوشش و حجاب در جامعه یکی از نیازهای اساسی در جامعه است که متاسفانه این مهم به فراموشی سپرده شده است و کمتر نسبت به این مهم توجه می شود.

, ,
,
,

در پایان این مراسم علاوه بر مداحی از رزمندگان عرصه دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهرستان لنده با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه